Baby Hello Kitty

Dan före dopparedan´

I morgon e det julafton ,det känns inte som att
det är jul överhuvudtaget tycker jag.
Allting känns bara jobbigt och tråkigt faktiskt !!
Är så trött på att bo i huset , och brännaren e ju visst
trasig igen , så jag måste ju elda för att få lite värme i huset.
Känns ju otroligt onödigt att jag köpte pellets i fredags ju
när jag ändå inte kan använda den.
Dem som skulle komma och titta på pannan
har ju förstås inte hört av sej , blir sååååå trött !!
Vill bara bli av med huset , så jag kan flytta härifrån
Orkar inte med det här längre , e så trött på allt !!!

Telia har stängt av bredbandet och tv kanalerna nu oxå
så Lukke har tagit sin dator hem till Jerre ,
och jag sitter med min mobila lilla sticka.
Det räcker ju för mej iaf, bara så att jag kan kolla mailen,
facebook och blogga om jag vill.

I dag kommer Izza och Micke, dem sk!a ju fira jul med oss.
Micke skulle ta med sin boxer hemifrån dem , så att vi iaf kan se på
Kalle Anka i morgon när det e julafton.
Det får vi ju inte missa !!!!

Önskar alla en mysig och fin dag



♥ Puss puss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar