Baby Hello Kitty

Annandagen

I morse när jag vaknade snöade det jätte mkt ute ,
så efter några koppar kaffe var det ju dax att gå ut och skotta :(
Inte det roligaste som finns , men e´ju tvungen att göra det.
Efter 2 timmars skottning (det hade kommit rejält med snö under natten oxå )
så gick jag och Karro ut med lilla Saga en stund.
Vi plumsade i snön till lekparken, där Saga ville gunga.
Senare på em åkte Micke & Izza och lämnade Saga hos sin mamma.
Jag och Karro roade oss med att plocka in ved från garaget.
Nu känner jag mej helt slut i hela kroppen efter skottning och bärande av ved.
Ska snart ta mej en dusch , sen blir det nog att chilla framför tv´n
orkar inte göra ngt mera idag.



Lilla Saga



Saga gungar



Jag & Saga



Önskar alla en fortsatt trevlig och mysig kväll !!!

♥ Puzzar ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar