Baby Hello Kitty

Godmorgon sweeties !!!

Lördags morgon , och jag sitter här med min kaffekopp :) ♥

I går kväll blev det filmkväll.
Jag, Jerre och A kollade på "Wallander ~ Tjuven"
och " Män som hatar kvinnor"
Riktigt bra filmer båda två , tycker jag !!

 


Vet inte om jag åker till Sthlm idag , eller om jag åker tidigt på
morgonen i morgon i stället. Har inte riktigt bestämt mig ännu.
Karro kommer ju till stan idag vid 10:30 , och ska vara här till i morgon kväll.
Så jag vill ju umgås med henne lite idag.
Har inte frågat Josey eller Jerre än om dem vill med heller,
Josey kanske ska på kräftskiva i kväll med sina vänner och så ska ju Karro
sova hos henne , nu när hon är i stan.
Tror att jag åker själv iaf , det blir bara fram och tbx i såfall.
Åker på morgonen och kommer tbx på kvällen.
Måste ju fråga den sura och griniga gubben om jag får låna bilen oxå :(
 Det ordnar sig , hoppas jag.



Önskar alla en riktigt mysig och fin lördag !!!

♥ With Happiness & Love to you ♥ 
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar