Baby Hello Kitty

Me again :)

Nu är jag här igen ....Missed me ??!! :)
Har fått iväg Lukke till skolan , varit ute med hunden, plockat och fixat
i ordning lite, och nu sitter jag här igen framför datorn !!!!

A började prata/ gnälla på mig förut , men svarade bara kort på hans
frågor .... orkar bara inte !!! Jag sa´iaf till honom att jag kan flytta , om
det inte passar honom att jag är som jag är.
Att det inte är någon ide´att vi bor tsm , båda mår ju dåligt av det bara.
Då  blev han tyst , vet att han inte vill släppa iväg mig.
Nu kommer han försöka göra allt  för att jag ska ändra mig.
Men jag har bestämt mig , kan inte bo kvar under samma tak som honom.
Det blir ju bara värre och värre för varje dag som går :(

Ska snart ta och gå ner till Expert med min mobil , får väl se hur det går.
Men tror faktiskt inte att jag kommer att få någon ny mobil igen,
nu blir det väl att vänta på den medan den är på service.
Jag har lånat Lukke´s mobil igen så länge, han använder ändå inte den så ofta.
Så han sa´själv att jag fick låna den !!!

Josey jobbar natt även denna vecka , så jag kanske ska träffa henne en
stund senare idag. Jerre jobbar em denna vecka , så honom kommer jag
nog inte att träffa så mkt , för han brukar ju träna innnan jobbet .
Men vi ska äta lunch någon dag innan han börjar jobba iaf , det pratade vi om i går.
Nya Restaurang Ceasar öppnar ju idag , så där tänkte vi äta någon dag :)



Kolla in vilken grym teckning jag fick igår ♥
Det är en kille som bor på Mölnbacka som är superduktig på graffitti.
Han gjorde ju en till Karro , som jag visat tidigare.
Och nu har han gjort denna till mig ......blev superglad !!!
Tycker den är grymt cool .
Ska ta och rama in den , och hänga upp den på väggen i mitt rum :)
Han ska göra en till Lukke oxå, men han var inte färdig med den ännu.
Blir spännande sen och se hur den ser ut.



♥ Have a nice day ~ Die dulci freure ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar