Baby Hello Kitty

En liten update

Jag och Lukke var med Josey en sväng ner på byn idag.
Var på apoteket , och sen satte vi oss i solen vid fontänen en stund.
Lukke cyklade idag , för han sa att han måste träna , för i morgon
ska han ju cykla till skolan.





Ja, i morgon börjar skolorna igen , ganska skönt tycker jag... hihi !!
Men Lukke tycker inte att det ska bli så jättekul ,
 han är ju väldigt morgontrött min lille prins.
Fille börjar oxå i morgon , han ska till aulan kl 8:15 ( upprop)
och Karro börjar på IV i Karlstad.



Närbilder på mig och Lukke :)



Jag, Lukke och Josey följde med Fille till Peter på em.
Fille tatuerade tre stjärnor bakom ena örat.
Riktigt grymt , eller vad tycker ni ??!!



Sen gick vi till huset och åt lite mat , och sen gick vi hem till Josey.
Jag klippte henne lite , och hjälpte henne att färga håret ( svart igen )
Efter det gick jag , Jerre , Lukke och Fille hem till Jerre en stund , för
Lukke skulle bada hos Jerre.

Här är en bild på Josey´s nya skor som hon köpte igår ,
coola va ??!! Jag gillar dem !!



Nu ska jag sätta mig med Lukke en stund vid tv´n , måste försöka få
honom att lägga sig i tid idag . Så att det går att väcka honom i morgon när
han ska till skolan .

Önskar alla en fortsatt mysig kväll !! ♥

Avslutar med en bild på mig där jag muppar mig som vanligt  :D
Fotograf: Lukke



♥ Tjingeling !! ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar