Baby Hello Kitty

Utgång i kväll !!!

Kanske ska ut i kväll ..... skoj !!! :) ♥
Tänkte gå till nyöppnade puben Ceasar .
Men A ska oxå med , så får väl se hur det blir !!
 Fille & Jerre hänger med så då blir det nog ok iaf. Ska försöka få med
Josey och Viktor ut oxå. Då kanske A uppför sig ordentligt hoppas jag.
Ska fråga Anton , om han har lust att passa Lukke medan vi går ut en stund.
Men tror inte det ska vara några problem.
Det var ett tag sedan jag var ute nu  , så det känns faktiskt jättekul. :)
Det enda som oroar mig är ju att A ska med , att han ska bli dyngrak och skämma
ut oss allihopa !! Men det är bara att hoppas att det inte blir så !!!
 
Nu ska jag ta mig en dusch och prova det nya silver balsam/ inpackningen  jag köpte i går ,
det ska ta bort de gula skiftningarna i håret.
Det var inte billigt , denna lilla pumpflaska kostade 189 kr. 
Så nu jag hoppas att det kommer att funka , att det är värt pengarna !!!



♥ Love & Kisses ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar