Baby Hello Kitty

Så grymt skoj

Nu har jag ngt skoj att berätta .....
Jag skickade ett mail till Unni Drougge idag med ett foto på mig, för hon
ska ge ut  sin backlist , och söker därför modeller till sina omslag.
Blev grymt chockad när jag nu i kväll kollade mina mail , och det
fanns ett mail från Unni i inkorgen.
Hon skrev att jag skulle vara grym som "Hella Hell",
och ville att jag ska komma till Sthlm nästa torsdag och plåta !!
Hur coolt som helst ju .....blev så grymt glad !! :D
Ska bli så kul att åka dit och plåtas och framför allt få träffa Unni.
Gillar ju hennes böcker skarpt , hon skriver jättebra tycker jag !!!
Ha ha ha .... vet inte hur det kommer att gå på fotograferingen , men
det är ju bara hoppas på att det går bra.
Så snälla håll tummar och tår för mig nu nästa vecka , Please ??!!

HELLA HELLS BEKÄNNELSER

En extremt fixad och piffad reklambyrådrottning i 40-årsåldern.
Glamorös (fast det kan man ju fixa till)





Denna bild skickade jag till Unni




♥ KRAMIZAR TILL ALLA  SÖTIZAR ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar