Baby Hello Kitty

Min söndag ~ en liten uppdatering

Söndagen blev en ganska lugn dag , förutom att jag fick en  utskällning
av A  på morgonen när han vaknade. Suck !!
Han gormade och skrek ....
Ja , ja inte ngt att berätta om här , men blir bara så trött på honom när han 
håller på. Jag vill inte bo kvar här längre , vill härifrån ...NUUUU !!

När Lukke vaknade gick han och jag ut . Först gick vi med Jerre till Ica och handlade.
Sen följde Lukke med hem till Jerre , och jag gick ner på stan och träffade Karro , Dennis  & Josey.
När Karro gick hem till Josey och duschade gick jag till Jerre en stund.
Sedan följde jag med Karro och Dennis till buss stationen,



När Karro och Dennis åkt i väg , gick jag tbx till Jerre.
Han bjöd mig och Lukke på middag , Kebab med ris och sås. Gott !

Ja det var min söndag det , nu är det måndag igen.
Ska snart väcka Lukke så att han kommer i väg till skolan.
Vet inte vad jag ska hitta på idag , men tassar in här senare iaf.

Ha´en fin dag !!

♥ Puss Puss ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar