Baby Hello Kitty

♥ En lista

Hur bor du: Just nu i en villa
Brukar du komma i tid: Ja för det mesta
Hur lång är du: ca 162
Kan du laga mat: Ja det kan jag
Vad jobbar du med/pluggar du: Är arbetslös , söker jobb och börjar läsa på Komvux snart
Vad har du på dig just nu: Svart Linne från Gina tricot, svarta Jeans och en kofta
Har du någon fobi: Jaaaaa ...... spindelfobi !!!! Tycker dem är så äckliga !!
Hade du en bra kväll igår: Jodå det hade jag
Din favoritdryck på morgonen: Kaffe förstås , annars vaknar jag inte ordentligt
Var fick du dina senaste pengar ifrån: Försäkringskassan (barnbidraget)
Har du sovit i din egen säng inatt: Nja , jag sov på övervåningen , så jag sov inte i min egen säng
Vad hade du sönder senast: ett glas
Vem snackade du med senast:Karro , i telefonen alldeles nyss
Varm favoritdricka: Coffeé
Favoritdricka när du är riktigt törstig: Vatten
Alkoholhaltig favoritdricka: ÖL
När gjorde du senast något riktigt dumt: Minns inte , Det var nog ett tag sedan
Saknar du någon just nu: Jaaaa , ....Always in my mind !! ♥
Vad ska man göra för att få dig irriterad: Det vet A...tjata,ljuga,bestämma över mig, anklaga mig för sånt jag inte gjort ...m.m 
Någon jag stör mig på: Jadå !!!
Intressen: Sitta vid datorn, Blogga, fotografera, lyssna på musik, m.m 
senaste person du kramade: Lukke ♥ 
Senaste person du ringde: Karro ♥
Senaste person som ringde dig: Josey ♥
Vad drack du senast: Citron the´
Vill du ha barn: Nä, jag har redan 6 stycken, har gjort mitt !! Väntar på barnbarn nu !!
Längtar du till din nästa födelsedag: Nej inte speciellt  
Har rakat dina ben någon gång: Jadå det gör jag varje gång jag duschar
Är du sugen på något nu: JAAAA !! ;) ♥
Hur många koppar kaffe dricker du en vanlig dag: ca 8 stycken, vissa dagar flera !!
Använder du hudkräm: Japp det gör jag
Attraheras du av män med skägg: Nja....
Micro-pop eller poppa själv: Micro-pop med smörsmak ....MUMS !!!
Brukar du baka: Ja det är klart att jag gör det i bland
Röstade du i det senaste valet: Näää
Är du nöjd med ditt liv som det är nu: Nej det är jag inte :(
Vilken låt lyssnade du senast på: Hold your head up high ~ Nomy ♥
Har någon annan sovit i din säng inatt: Nej
Vad tycker du är äckligt: spindlar !!
Har du pengar på mobilen: Nej , jag har 0,09 kr



PÖSS & KRÄM ♥
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar