Baby Hello Kitty

Godkväll sötnosar ♥

Det blev en väldig mjukstart första dagen i skolan.
Läraren som vi ska ha , var hemma och vabbade, så vi fick lite
information bara, och sen fick vi gå hem . Härligt !!!!
Nu ska vi dit nästa torsdag kl 10:00, och innan dess ska vi helst ha
fixat praktikplats. Så jag tänkte jag ska ut och ragga praktikplats i morgon.
Det finns ju inte så många butiker/affärer här i stan.
Får väl se om jag kan hittar ngt , annars får jag väl söka i Karlstad tänkte jag.

Jag har varit med Josey nästan hela dagen idag, först var vi ju till skolan.
Sen gick vi ner på Caféhuset och åt frukost , efter det gick vi runt lite på stan och kollade
i affärer. Till slut blev det lite tråkigt , för denna stan har ju inte mkt att komma med.
Så vi gick till cafe´M (Alexander) och fikade med Viktor !
Efter det följde jag med Josey till sjukhuset , och sen gick vi till huset en stund.
Men Lukke var till badhuset , så jag och Josey gick över till Jerre en stund i stället.
Vi har varit till Ica och handlat lite nu på kvällen oxå.
Fullt upp hela dagen !! :)

Nu ska jag ta mig en dusch , och kanske göra slingor i håret igen.
Har fått ett pkt med slingmedel av Josey :)
Men har inte bestämt mig ännu om jag ska göra det nu i kväll ,
eller om jag gör det någon annan dag !!!

Det har  varit en skön och mysig dag idag , har inte suttit inne i huset hela dagen iaf.
Så det känns härligt  !!!

Avslutar med  en söt bild på Josey´s katt
" Betty" ♥



och en bild på hennes lilla tass ♥



♥ Godnatt och Sov Gott  alla sötnosar !! ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar