Baby Hello Kitty

Good news !!

Fick precis ett mail av Unni igen, det blir lite ändringar
inför plåtningen nästa vecka.
Men det är iaf Good News
 :) ♥

Hej alla härliga modeller!

Idag fick vi det flotta erbjudandet av den professionella agenturen
Roofhangers att sponsra projektet. Det innebär att de lånar ut fotograf och
makeupartist åt oss och kör hela plåtningen.

Detta kommer att bli hur bra som helst, bättre än vi kunnat drömma om.

Men det innebär att alla måste fotas samma dag & jag ber om ursäkt för att
det blivit ändringar fram och tillbaka, men ett sånt erbjudande kan man bara
inte stå emot, det kommer dessutom att ge bra PR åt oss alla.

Jag ska konferera med de Roofhangers om vilka dagar det går att genomföra
plåtningen och så återkommer jag så snart jag kan.

Vill bara tacka er för att ni vill vara med och bygga Kiss the
Future-projektet med oss, vi gör något nytt här tillsammans.

Hörs! Och puss! / Bunni & Anna




 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar