Baby Hello Kitty

♥ Regnig morgon

Godmorgon allesammans !!!
Hoppas att ni har sovit gott inatt, och att ni har vaknat pigga & utvilade till
denna onsdagsmorgon. Jag sitter här med mitt morgonkaffe och lite tända ljus och
känner mig riktigt glad & pigg. Mysmorgon 
Jag har sovit som en prinsessa i natt, var så trött igår när jag slutade jobbet. Åkte hem till 
Izza en sväng och hälsade på, sen var jag hemma resten av kvällen och bara tog det lungt !!!
Kikade lite på tv innan jag slöt mina små blå, somnade redan strax efter kl 21.
I dag börjar jag jobba kl 14, och innan jobbet ska jag & Josey luncha. NICE !! 
 

Om en vecka kommer min Älskling hem....ååååh vad jag LÄNGTAR !!! 
Saknar honom mkt just nu, så det ska bli så härligt att han kommer hem. När han kommer ska vi 
åka iväg på en liten Mini-semester, bara han och jag  Ser verkligen fram emot det, det ska bli så kul !!
Vi ska åka tåg, bo på hotell och mysa och träffa några underbara vänner !!!
Förresten glömde ju att berätta att jag fått förlängt tre veckor till på jobbet ....YIPIEEEE !!
Det känns verkligen jätte, jätte kul !!!!
Nu ska jag ta och göra mig iordning , sen ska jag åka ner till min lilla Josey 
Ha en underbar dag allihopa. Ta vara på dagen, och hoppas att den blir strålande !!
Var rädda om er, och glöm inte att le & var glad och Njut av livet !!!
PUSS & KRAM 
 Massor av kärlek till er alla 
♥ Sojka ♥

Vilken härlig start på dagen! :D

Grattis till förlängningen!! :)
Kram!

Svar: Tack så mkt !! :) ♥Kraaam
Mariette Larsen

2012-09-19 @ 11:33:23
  URL: http://www.sojkasframtid.se
☆ Fru Eriksson

Waooooooooooo..Så vackert foto ♥
/Kram finis!

Svar: Tack så mkt söta du :) ♥Kraaaam
Mariette Larsen

2012-09-19 @ 14:41:05
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Annika

Vilken fin blomma och underbara ljus. Ha en riktigt fin kväll. Kram

Svar: Tack så mkt ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-19 @ 17:16:40
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
Monika

Grattis till förlängningen !!! Vad kul att du trivs :)
Ha en härlig höstonsdag
kram monika

Svar: Tack så mkt vännen :) ♥Kramen till dig !!
Mariette Larsen

2012-09-20 @ 08:26:29
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar