Baby Hello Kitty

♥ Lördagsmorgon

Godmorning Sweethearts  
 
Lördagsmorgon, och här sitter jag framför datorn och dricker mitt älskade 
morgonkaffe. Är redan inne på 3:dje koppen nu .... hihihi !!!
Måste ha mycket kaffe på morgonen, så att jag vaknar till liv ordentligt.
Har sovit riktigt gott i natt, vaknade bara till 2 ggr men somnade om snabbt igen, så jag känner
mig riktigt pigg & alert idag. Förskylningen börjar släppa nu, och det känns skönt !!
Så idag ser jag fram emot en fin & mysig dag, har inget speciellt inplanerat så det blir att 
ta dagen som den kommer  
 
I går hade jag en härlig fredag. Det var ett riktigt busväder ute, med regn och blåst men på fm gick jag
hem till Karro & barnen en stund  och hälsade på 
Dogge var som vanligt en liten pajas när jag kom dit, hoppade, sprang runt och busade och 
var charmig och söt som alltid. Mormor´s underbara lille kille   
 
 
Lilla Nicco satt i sin babysitter och var ganska nöjd  
 
 
När jag skulle gå hem ville Dogge inte att jag skulle gå, jag fick en kram & puss av honom och 
och sen fick jag gå iaf, för han skulle titta på film. Hihi...sötnöten  
 
På em pysslade och donade jag lite här hemma. Josey var och tatuerade sig efter hon hade slutat jobba
och när hon var färdig kom hon upp till mig, och vi tog en sväng förbi Jerre och sen åkte vi 
och handlade lite på ICA innan vi åkte hem till Josey  
Det blev FREDAGSMYYYYS hemma hos Josey tsm med Jerre, Fille, Cissi & Dexter. 
Chips, gurka, morot och dip och några glas vin. Jättetrevligt och mysigt  
 

 
Tog kort på Josey´s nya tattoo..... tycker den är cool & jättesnygg !!
 
 
Izza och Paulina kom förbi Josey en stund oxå, men Paulina skulle hem och sova 
så dem stannade inte så länge. Paulina hade en jättesöt "hakklapp" så jag var ju bara 
tvungen att ta ett kort på henne när hon hade den på sig  
 
 


Dexter var glad och busig  
Han fick tag i dipskålen , och det var jättegott med dipp tyckte han ...hihi !!
 
 

 
Nu ska jag ta och göra mig iordning, sen får vi se vad som händer och sker !!
Önskar er alla en underbar dag. Ta vara på dagen, och hoppas att den blir strålande  
Var rädda om er och ha det BÄST !!
PUSS & KRAM hela daaaan´
  Massor av kärlek till er alla  
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar