Baby Hello Kitty

♥ Helgmys

Halloj alla rara läsare & vänner !!
~~~ 
Söndag, och Oxhälja Marken är slut för denna gång och Lukke har 
åkt tbx till fosterhemmet. Så nu är jag ensam här hemma igen !!
Har haft en jättemysig och fin helg 
~~~ 
I fredags kväll kom Lukke, han var lite trött när han kom så vi gick inte ut och kollade ngt
på marknaden då. Vi beställde hem pizza, och hade fredagsmys hemma ist 
Jag var barnvakt till Paulina på kvällen/natten, och det gick ganska bra.
Hon var lite ledsen på kvällen innan hon skulle sova, men till slut somnade hon iaf.
Hon vaknade en gång på natten, men då fick hon välling så hon somnade om.
Hon vaknade vid halv åtta på lördagsmorgonen. Pigg & glad 
 

 

 
Vid 10 tiden på Lördagsmorgonen gick jag, Lukke och Paulina ut på marken.
Mötte upp Cissi & Dexter så vi gick tsm med dem. Träffade även Karro, Douglas, Nicco och Josey.
 
* Paulina & Dexter håller handen *
 
* Douglas & Nicco *
 
Det var jättefint väder i lördags, så det var massor med folk.
Svårt att komma fram med vagnarna, men bara man har tålamod så går det bra !!
 
 
 
Jag köpte inte alls mycket på marken i år, men hittade iaf en söt klänning och ett nytt skal 
till min mobil, med bling-bling på  
Lukke köpte b.l.a en jacka, strumpor & ett mobilskal. 
 
 
~~~ 
Vi var ute nästan hela lördagen och gick runt, så vi var lite trötta när vi kom hem sen på kvällen.
I dag på morgonen kom Fille & Dexter förbi, och jag & Lukke följde med dem ut på marken
och gick en stund. Tyvärr var det inte lika fint väder idag, som det var i går.
Det regnade lite, men det hindrade inte oss från att gå runt ett par timmar iaf. 
Vid 6 tiden nu ikväll blev Lukke hämtad och åkte tbx till fosterhemmet. Det känns lite tomt nu 
när han har åkt, men jag hoppas att han snart kommer hem igen.
Vi har haft en jättemysig helg tsm, och det är jag jätteglad för 
Nu ska jag snart ta mig ett härligt bubbelbad tänkte jag, sen blir det ryggläge 
i soffan tills det är dax att bädda ner mig i sängen.
Ha en fortsatt fin & mysig söndagskväll allihopa 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
Julia Dahlström

Fin blogg! :D Kolla gärna in min <3

Svar: Tack :) Klart jag ska kolla in din blogg oxå !!Kram
Mariette Larsen

2012-09-02 @ 21:59:08
  URL: http://likeanangel.devote.se
Jeanette Ståhl

Du har så många godingar att umgås med och de är för söta. Vilken söt klänning du hittade. Tur att vädret var med er den ena dagen i alla fall. Man får vara glad för det lilla!
Ha en finfin vecka!
Kram!

Svar: Tack detsamma fina du :)Kram ♥
Mariette Larsen

2012-09-03 @ 08:09:56
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
dianasdrömmar

Vilka sötnosar och underbar klänning kram Diana

Svar: Tack :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-04 @ 07:16:05
  URL: http://xn--dianasdrmmar-cjb.se/
sellwins skönhetsblogg

Bloglovinbyte? Säg till när du lagt till mig så lägger jag till dig :)

Svar: Javisst !! :)Kram
Mariette Larsen

2012-09-04 @ 15:33:42
  URL: http://www.sellwin.se
Heléna

Nämen Mimmi, det var ju inte rosa!!! ;)

Svar: Hihi...nej jag vet ;) Det fanns ett rosa men det var inte så fint tyckte jag, så det fick bli ett blått ist :) Hoppas att allt är bra med dig vännen ??!!Kram ♥
Mariette Larsen

2012-09-05 @ 09:40:02
  URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
Cilla

Klänningen är jätte söt!! Jag har aldrig sån tur att hitta sånt på marknaden.

Sv:Tack tack =)

Svar: Ja visst är den :)Kram
Mariette Larsen

2012-09-09 @ 18:40:38
  URL: http://cillapillas.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar