Baby Hello Kitty

♥ Härlig start på veckan

Godkväll mina kära läsare & vänner 
 
Har jobbat fm idag, mellan kl 06:00-14:00, det var en kul dag på jobbet och timmarna 
gick snabbt. När jag kom hem kom Karro, Douglas, Nicco, Izza, Paulina, Cissi & Dexter förbi
och hälsade på en stund ,och fikade. Jätte mysigt 
 
* Lilla Nicco idag, med sin söta outfit *
 
* Dogge ville absolut inte vara med på kort idag, men till slut lyckades Mormor få ett kort iaf när
han sitter i soffan och mumsar på en av Mormor´s hembakade kakor *
 
* Paulina satt snällt och posade framför kameran iaf. Mormor´s lilla prinsessa !! *
 

* Dexter var det oxå lite svårt att fota idag, men en söt suddig bild blev det iaf.
Farmor´s lille busunge !! *
På kvällen följde jag, Izza & Paulina med hem till Karro & Barnen , och Karro bjöd på middag. MUMS !!
Efter att vi hade ätit promenerade Izza & Paulina hemåt, och jag gick hem till mig en stund. Hon smsade
när hon var hemma och då åkte jag ner till Izza en sväng och drack en kvällskaffe 
Nu är det snart läggdax för min del, jobbar ju fm i morgon med. Så det är bäst att jag försöker 
sova ett par timmar iaf...behöver ju min skönhetssömn ....HAHAHA !!!
Förresten, jag vann en tävling inne hos Melinda idag, och jag blev så GLAD och överraskad.
Jag brukar ju nästan ALDRIG vinna ngt, så det var verkligen JÄTTEKUL 
Tycker att ni ska kika in på hennes blogg, det är en jättefin & mysig blogg !!!
Ha nu en fortsatt fin & mysig kväll allesammans.
PUSS & KRAM
Godnatt & Dröm sött !!
 Massor av kärlek till er alla 
 
Jane

Grattis!!!
Vad kul.
Jag skall genast besöka henne.
Kramar i massor / Jane

Svar: Tack vännen ♥Ja gör det, hon har en jättefin blogg och verkar vara en supermysig tjej. Har precis börjat följa hennes blogg själv :)
Kramar i massor till dig ♥
Mariette Larsen

2012-09-17 @ 21:15:40
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
☆ Fru Eriksson

Underbart ♥....
**Grattis** till vinsten mé/Kram vännen "Miss U"

Svar: Tack söta du :) ♥Kraaaamar till dig !!
Mariette Larsen

2012-09-18 @ 10:13:09
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Heléna

Satt o letade kort på barnens kusin igår och gick igenom ALLA mina kort, dopbilderna på Filip (sjukt lik Dogge) o alla från när jag hade Jesper o Jossan.. men så fanns det en massa kort du skickat o är inte Paulina väldigt lik nån av tjejerna, Karro eller Izza? Har funderat varje gång jag sett i bloggen på att hon är så lik nån =)

Svar: Ja, Dogge är väldigt lik Fille när han var liten :) ♥ Paulina är lik Izza, men är oxå väldigt lik sin pappa !! Va kul att du hittat en massa kort på Jesper & Jossan när dem var små. Jag har massor med kort på vinden, måste ta och kolla igenom dem någon dag !! Ha det så gott vännen :)Kramar till dig ♥
Mariette Larsen

2012-09-18 @ 17:36:59
  URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
DIYS - do it yourself sweetie

Åh va söt blogg du har! :) <3


nämen så söta barn!

Svar: Tack så mycket !! :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-18 @ 19:26:45
  URL: http://diys.blogg.se
Cilla

Söta barnbarn du har =)
Kram

Svar: Jaaaa, dem är underbara :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-09-18 @ 22:42:00
  URL: http://cillapillas.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar