Baby Hello Kitty

♥ Fullt ös, medvetslös !!!

Godkväll kära läsare & vänner !!
Torsdagskväll, och här sitter en superförskyld Mimmi framför datorn och är jätte trött på ögat.
Tänkte snart bädda ner mig i sängen, och glysa lite på tv´n innan jag somnar men tänkte först 
göra ett litet inlägg här på bloggen med en liten "update" !!
Måndagsnatten på jobbet gick fort, och det var roligt att jobba. Kom hem strax innan halv sju på
tisdagsmorgonen och gick och lade mig på en gång. Somnade bums !!
När jag vaknade var kl redan 12:30. På em kom Karro, Douglas & Nicco, Izza & Paulina, Cissi & Dexter,
och även Josey & Jerre kom förbi när dem hade slutat jobba .
Så jag hade nästan alla mina barn + alla barnbarn här på en och samma gång 
Det var fullt ös här hemma kan jag lova !! Självklart försökte vi att få alla dem små på kort tsm igen, 
men det gick det ju lite si & så med....hihi !! 
 



Men att ta kort på dem en & en  gick ju lite bättre iaf .. Hihi !!
 



 
Fick även några till underbara foton på mina älskade barnbarn 
 



På kvällen innan jag åkte till jobbet i tisdags bjöd Jerre & izza på pizza.
Jag & Izza delade på en pizza , och Josey & Jerre delade på en pizza.
Vi beställde såklart hemkörning, men vi fick nästan vänta i 40 min ...Hmmm !!
Men vi fick ju våran pizza till slut iaf, och det var riktigt gott  !! 
Tisdagsnatten på jobbet gick finemang, jobbade med två härliga människor, och timmarna 
gick snabbt. När jag kom hem på onsdagsmorgonen gick jag och lade mig och sov i några 
timmar. Gick upp strax innan kl 11, drack kaffe och gjorde mig i ordning och vid halv ett kom Jerre 
och hämtade mig och Maysan,. Det blev en roadtrip till Karlskoga där vi lämnade in Maya på Djurkliniken.

 
Medan vi väntade på att få hämta henne igen åkte jag & Jerre till Donken och käkade lite.  
Vi var även till Ö&B en sväng och sen hade vi lite häng i 740´n medan vi väntade.... Hahhaha !!
Vid halv fyra tiden ringde dem från Djurkliniken och talade om att det var färdigt, men 
att Maya fortfarande var lite trött, så vi fick vänta i ca en halvtimme till innan vi kunde komma dit och 
hämta henne. När vi kom dit var Maya fortfarande lite för trött för att släppas hem, så jag och Jerre åkte
till apoteket och hämtade medicin till Maya så länge. När vi kom tbx, fick vi äntligen henne tbx 
När vi kom hem till Jerre var Maya fortfarande väldigt "groggy" och svarade inte när vi pratade med 
henne( det gör hon alltid annars) Hon gick runt och vinglade lite, sen lade hon sig ner.
Jag gick hem till Bella och drack lite kaffe innan jag gick hemåt och tog det lungt resten av kvällen.
I morse vaknade jag upp och kände mig tjock i halsen, huvudvärk  och täppt i näsan men trots det har jag
tvättat och städat idag. Karro kom förbi en stund och hälsade på med lilla Nicco på dagen 
 


Cissi, Dexter, Izza & Paulina kom förbi på em men jag var precis på väg ut när dem kom men vi tog
iaf följe en bit. Jag gick hem till Jerre, och Izza & Paulina följde med dit, men Cissi & Dexter stannade i 
lekparken med Karro, Douglas och Nicco 
När jag kom hem till Jerre hjälptes vi åt att ge Maya sin medicin.
I dag var hon mkt piggare, och "pratade" även lite. Det känns bra, jag hoppas att såret på magen 
läker snabbt så att hon snart kan få vara ute igen. 
 
Hon gillar inte att ha tratten runt huvudet, men är ju illa tvungen eftersom hon gärna vill slicka 
på såret på magen. Efter att jag varit hos Jerre en stund åkte jag, Jerre, Izza & Paulina hem 
till Josey en stund. Sen blev det även en sväng upp till Izza, innan jag åkte hemåt igen.
Izza bjöd på Lasange, det var jättegott 
Nu ikväll har jag fixat och donat lite här hemma, gjorde även Köttfärspiroger.Supergoda blev dem  
Blir bra att ta med sig i matlådan till jobbet i nästa vecka !!!
 
Nu ska jag ta och krypa ner i sängen, i mina nytvättade lakan. Chilla & njuta 
Önskar er alla en fortsatt fin och mysig kväll !!
Var rädda om er och dem ni älskar 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
 
 
 
Annika

Läckra piroger och som vanligt ursöta barnbarn.! Ha en skön fredag. kram

Svar: Tack tack ♥Ha en underbar helg !!
Kram
Mariette Larsen

2012-09-14 @ 13:38:41
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
Diva's

söta bilder :)
vad kul att muspekaren blir en hellokitty på din sida, hur har du gjort ?:D

Svar: Tack !!Minns ej vilken sida jag hittade muspekaren på, men kan kolla upp det !!
Kram
Mariette Larsen

2012-09-14 @ 18:20:44
  URL: http://www.nattstad.se/Divaliciouz
Eva i Aten

Härliga bilder! Du är lyckligt lottad med så många fina barnbarn! Kramis

Svar: Tack ♥ Ja jag är verkligen lyckligt lottad med så många underbara barnbarn ♥Ha en fin helg !! Kramiz
Mariette Larsen

2012-09-14 @ 23:10:43
  URL: http://evaiaten.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar