Baby Hello Kitty

♥ A fabulous day

Halloj raringar !!
I dag har jag haft en helt fantastisk dag. Min söta vän Bella skrev sms i morse och frågade om
jag hade lust att hänga med henne till Storfors, och eftersom jag inte hade ngt annat  inplanerat
så följde jag självklart med henne dit   Vid tolvtiden åkte vi, och hämtade upp Jocke på vägen.
När vi kom till Storfors åkte vi först hem till Bella´s mamma, där var även Bella´s bror med familj. 
Drack kaffe och satt och pratade lite, medan vi väntade på att maten skulle bli färdig.
Bella´s mamma bjöd på hemlagade kåldolmar, sås,potatis och hemlagade köttbullar. Det var jättegott 
När vi hade ätit gick jag och Bella ut en stund på Storfors Marken. Den är ju inte alls lika stor som den 
marknaden som är här i Filipstad, men det var kul att gå runt och titta iaf. Träffade även Tjingan, Felicia
och Felicias kompis Madde som oxå var där, så vi gick runt och kollade lite tsm med dem !!
När vi hade gått runt en stund gick jag & Bella in på Folkets Hus och köpte oss en varsin cola, och gick ut och 
satte oss i gräset utanför och lyssnade på ett band som spelade. Vi satt i solskenet och njöt.
Det var en härlig feeling 
När vi hade suttit där en stund mötte vi upp Jocke, träffade även Dess, Andreas och kidsen 
Jättekul att träffa dem, och vi stod och pratade med dem en stund innan vi promenerade hem till 
Bella´s mamma igen. Där fick vi kaffe och vi satt där och pratade en stund. Riktigt mysigt & trevligt 
Mycket prat och massor av skratt blev det idag. När vi hade druckit kaffe, tackade vi för oss och begav
oss hemåt igen. Jocke & Danne ( Bella´s bror) åkte med oss, och Jocke övningskörde hem mot stan.
Lämnade av Jocke & Danne och sen åkte jag & Bella till OK innan vi åkte upp till oss.
Vi köpte cigg, och Bella köpte en varsin choklad ask till oss. Hon tyckte att jag skulle ha ngt att 
smaska på nu ikväll. Såååååå gulligt av  henne !! 
 

Jag har som sagt haft en helt underbar dag. Känslan av att känna sig så Välkommen hemma hos 
Bella´s mamma, värmen och alla härliga skratt idag har känts helt fantastiskt !!
Är så glad att ha fått vara med så vänliga och underbara människor idag 
Innan vi åkte från Bella´s mamma fick alla med sig en varsin matlåda med Kålsoppa hem som hon hade gjort,
och även jag fick en. Så gulligt och snällt av henne 
TACK snälla söta Bella för att jag fick följa med dig idag, och TACK för en toppendag.
Det var verkligen jättekul, mysigt och jätte trevligt !! TACK för att du finns vännen 
 

Nu ska jag snart bädda ner mig i sängen, och mysa lite framför tv´n innan John Blund kommer.
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
penny

Härligt, det är underbart att ha fina människor runt omkring sig :) Det betyder såå mycket.
Kraaam vännen

Svar: Ja det gör det verkligen :)Kramar till dig vännen min ♥
Mariette Larsen

2012-09-15 @ 21:57:06
  URL: http://mammapenny.webblogg.se/
Jane

Hallå vännen.

Vilken härlig dag ni har haft. Skööööönt...
Hoppas att du har det bra...
Nu när du skriver om storfors och Filipstad så kom jag att tänka på att för några år sedan så vi var jätte nära att köpa en bergmansgård som låg i någonting som hette långban inte alls långt ifrån Filipstad...

Kramar i massor / Jane

Svar: Hej vännen ♥Ja det var en helt fantastisk dag !!
Jaså du har varit här i krokarna :) Nästa gång du har vägarna förbi får du höra av dig så att vi kan ses :)
Kramar i massor till dig du fina ♥
Mariette Larsen

2012-09-16 @ 22:10:12
  URL: http://blogg.amelia.se/janes/
Jeanette Ståhl

Det är så kul att det allt som oftast blir supermysigt med impulsgrejer. Det man planerat för länge lyckas inte alltid...
Vilken härlig dag!
Kram!

Svar: Ja det är så sant, oftast blir det jättemysigt med impulsgrejer :)Kramar tbx till dig ♥
Mariette Larsen

2012-09-17 @ 10:48:54
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Melinda - Lycklig mamma till 3 killar ♥

Kika in och se om det var du som vann tavlorna ;)

Kram

Svar: Jag har kikat in , och det var ju JAG som vann, trodde först inte att det var sant men det var det ju :) Blev såååå glad !! Har mailat till dig !!Ha en fortsatt fin kväll !!
KRAM ♥
Mariette Larsen

2012-09-17 @ 16:16:25
  URL: http://karlekmedordochfoton.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar