Baby Hello Kitty

♥ Long time no see

Halloj  !!
Det blev ett riktigt långt blogguppehåll för min del, men nu är jag tbx igen. Jag hoppas att 
jag har några av mina rara och söta läsare & vänner kvar här 
Det har varit mycket i mitt liv den senaste tiden, och därför har jag varken haft tid, lust 
eller ork att blogga överhuvudtaget. Det har inte bara varit tråkigheter, utan mitt liv har även 
innehållit massor av mysiga och lyckliga stunder  Men ibland behöver man bara ta en paus,
lägga sin energi på det som är viktigt i ens liv sen laddar man om batterierna och kör på igen.
Det är det jag har gjort nu, så nu är jag överfull av energi och redo att återuppta mitt bloggande 
Just nu är jag på en liten "semester-tripp" i Norge. Jag & Älsklingen åkte hit i Lördags.
Älsklingen jobbar på dagarna och jag sysselsätter mig med lite av varje tills han kommer hem.
Jag har varit in till Lyngdal centrum både igår och en stund idag. Gått runt och kollat i affärer och
shoppat lite smått  Tyvärr har det regnat här varje dag sen vi kom hit, så det är inget väder att
gå ut och promenera i tyvärr. Men vi har ju bilen här, så jag måste ju inte sitta inne hela dagarna iaf.
När Älsklingen slutat jobba brukar vi ta en liten sväng till affären, sen äter vi middag och efter det 
brukar vi bara mysa och titta lite på film innan vi lägger oss för kvällen 
Måste ju bara visa vad jag köpte för fint igår när jag var i centrum.
En helt underbar ljuslykta och så fint  trähjärta  
 
  
 
I LOVE IT !! 
 
I dag köpte  jag detta lilla söta hjärtat till min Älskling 
 
Har varit en sväng ner till stranden idag oxå, älskar ju att sitta och titta ut över fjorden här.
Men eftersom det regnar så var det inte så mysigt att sitta där idag...hihi !!
Men en liten stund var jag där iaf och beundrade utsikten 
 
  
 
 
Önskar er alla en fortsatt fin & mysig onsdags em / kväll 
Var rädda om er 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
 
Monika

Men hej hej hallå !
Vad kul att se dig här igen :)
kram kram monik

Svar: Tack rara du :) ♥ KRAM
Mariette Larsen

2012-11-14 @ 14:36:46
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
penny

Välkommen tillbaka :D Roligt att du är här igen, ja man behöver pauser ibland och då ska man ta dem :)

Fina köp du gjort ;)

Kram Kram

Svar: Tack snälla söta du :)♥Kramar
Mariette Larsen

2012-11-14 @ 15:44:18
  URL: http://fotoifokus.webblogg.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar