Baby Hello Kitty

♥ Livets efterrätt

MINA ÄLSKADE BARNBARN
~ ~~~
DOUGLAS
Mormor´s lille älsklingskille, en underbar liten person 
Han är en liten charmör, busig och så fantastiskt go´& mysig !!!
Man kan inte annat än att få ett leende på läpparna och känna lyckan
innombords när man träffar denna lille kille.
Nu i sommar fyller han 2 år, tänk att det gått så fort. Tycker inte att det var
så länge sen jag var med Karro på  BB när hon skulle föda !!
Mycket har hänt på dessa två år, från att vara en liten bebis är han nu en
stor kille som har en enorm egen vilja.
Han börjar prata mer & mer nu, och det är så roligt.
Men "Mormor" vill han fortfarande inte säga, om man frågar honom om han kan säga
"Mormor" ler han lite finurligt och säger "Nej" !! Hihihi...sötnöten 
~ ~~~
DEXTER
Farmor´s lille "Karlsson", en riktig liten gullunge 
Han ler med hela ansiktet, och är så underbart go´och härlig liten kille.
Han "pratar" (gurglar) och är för det mesta alltid glad !!
Ska bli så kul att få honom växa upp, tror att han kommer att bli en busig liten filur.
Dexter & Douglas kommer nog ha mkt kul tsm när dem växer  upp.
Tror att dem kommer att busa en hel del med småtjejerna ( Paulina & Dogge´s lillasyster)
Farmor´s lille "Karlsson", världens bästa Dexter 
~ ~~~
PAULINA
Mormor´s söta lilla prinsessa. Lillstrumpan 
Underbara lilla mini tjejen, som fortfarande mest sover när jag träffar henne.
Längtar tills hon blir lite större och är lite mera vaken.
När hon var här för ett tag sedan fick jag ett litet leende när jag pratade med henne,
det värmde så i mitt hjärta. Söta lilla Paulina 
~ ~~~
Jag älskar er mina fina, vackra barnbarn, ni är fantastiska & underbara allihopa 
Är så glad & lycklig att ni finns, ni skänker så mkt ljus & glädje i mitt liv !!
Ska bli så underbart att få se er växa upp .
Karro ska ju få en flicka nu i Juni, så då blir det 2-2
Två små prinsar & två små prinsessor 
~ ~~~
GRANNY LOVES YOU; FROM THE BOTTOM OF MY HEART !! 



Junitjej

Vilka sötnosar!

2012-05-11 @ 19:37:02
  URL: http://junitjejen.se
Isacs Mamma

Oh vilka sötnosar!

ja visst är de kul :)

jag är fortfarande förvånad :)



Haft en fin dag annars då?

Kram!

2012-05-11 @ 19:54:59
  URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Isacs Mamma

Livets efterrätt de är så fint :)

2012-05-11 @ 20:00:23
  URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Annika - drömmen om 11 barn

Åh, vilka sötnosar <3

2012-05-11 @ 21:28:26
  URL: http://nilssonpettersson.blogg.se/
maria

Du beskriver kärleken till dina barnbarn så fint :)

Jag ser verkligen fram emot att få barnbarn när det blir dags :)



Hoppas du mår bra och får en fin helg <3

Kramar Maria

2012-05-11 @ 22:04:12
  URL: http://www.forsnetblogg.se/Maria
Isacs Mamma

Hej!

jag kikar in i dag igen för att berätta att dagens bloggare nu visas:)



Kika in ! och var det inte du som vann så lämna en kommentar i inlägget så får vi hoppas på i morgon:)



Puss o kram!

2012-05-12 @ 01:18:12
  URL: http://isacsmamma.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar