Baby Hello Kitty

♥ Freeeedag

Halloj godingar !!
~~~
Ja då är det fredag igen, här är det riktigt konstigt väder idag.
Alldeles nyss haglade det, och nu skiner solen igen!!!
Värmen är visst på väg iaf, om man ska tro på väder rapporten i Aftonbladet idag !!!
Det är bara att hoppas på att det snart blir lite sommarvärme LÄNGTAR !!!
~~~
I går var jag, Josey & Älsklingen och målade om lite i hennes nya lgh.
Det blev jättebra, duktiga vi är !! Hihihi....
~~~



Älsklingen in action ...Hahahaha !!
~~~
På kvällen gjorde vi Gratinerad kassler med mozzarella & sparris och till det
åt vi ris. Det var supergott !! Kul att prova på lite nya recept ibland.

~~~
I morse var Josey & jag till lgh med lite småsaker, och Josey städade lite i
köket oxå, eftersom hon som bott där innan kunde visst inte städa bakom spis och
på köksskåpen. Äckligt !! Elen blir inte påkopplad förren på måndag, Josey ringde
till Göta Energi idag, men de kunde visst inte koppla på elen på en gång.
Lite underligt tycker jag, men men inte mkt man kan göra åt det.
Vi tänkte iaf flytta alla Josey´s saker till lägenheten på söndag.
~~~
Hopppas att ni alla har en fin & härlig dag , och jag vill passa på att önska er en
underbar kväll, men massor av fredagsmys 
Var rädda om er & Ha det BÄST !!
PUSS & KRAM
~~~
Massor av kärlek till er alla 
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar