Baby Hello Kitty

♥ Sommarvärme

Halloj mina raringar !!!
~~~ 
Nu har jag haft en liten bloggpaus...har varken haft ork eller lust att blogga.
Så därför tog jag mig en liten paus från bloggandet några dagar, men nu är jag tbx igen !!
SOMMAREN är här och visst är det UNDERBART !!
Vi har haft sådan underbar värme här i några dagar nu, och jag är så lycklig 
Jag bara ÄLSKAR sol & värme !!!
Har tillbringat en hel del tid med mina barn & mina underbara barnbarn, vilket har gjort mig 
ännu mera lycklig innombords. Trots saknad av vissa personer i min närhet, och en stor längtan efter dem.
så mår jag riktigt bra just nu, och känner mig så glad & lycklig.
Nu till helgen kommer jag att få träffa även dem som jag saknar & längtar efter, så då blir
lyckan ännu mera total 
~~~ 
På fm idag cyklade jag ner till stan, och mötte Karro, Amadeus & barnen och vi tog en 
fika på Caféhuset. Mysigt & härligt att sitta ute i solen och njuta !!!
På em hade vi( Cissi, Dexter, Karro, Amadeus, Douglas,Nicolina & jag) lekparkshäng.
Supermysigt och varmt & gott i solen 
Kameran hade jag förstås med mig, så lite nya bilder på barnbarnen blev det såklart
~~~ 
 Dexter , lika glad som alltid. Farmors sötis !! 
~~~ 
 Karro & Nicolina 
~~~ 
 Dexter 
~~~ 
 Mormor´s lille kille 
~~~ 
 Douglas 
~~~ 
 Önskar er alla en fortsatt fin & mysig kväll !!
 Ha det så gott och var rädda om er 
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla