Baby Hello Kitty

♥ Mys med barnbarnen

Tjingeling alla mina kära läsare & vänner !!
~~~ 
Tisdag , och här får man se en skymt av solen idag mellan molnen på himlen.
Kanske slipper vi regnet idag ...hihi !!!
I går hade jag en underbart mysig dag. Var till Karro och snosade på nytillskottet i familjen.
Lilla Nicolina .... så sööööööt , och hon är så liten. Mini sessan 
Självklart hade jag med mig kameran så jag tog lite kort på henne förstås.
~~~  





~~~  
Josey var oxå med till Karro, och hon bakade en jordgubbstårta som vi smaskade i oss 
Det var jättegott !! Douglas plockade jordgubbarna från tårtan...hihi, lille busungen !!!
~~~  





~~~  
När jag skulle gå därifrån, blev Dogge lite ledsen, han ville inte att "Lollom" skulle gå hem.
Men Josey tog med honom in i hans rum och lekte så det gick bra iaf.
På kvällen kom Karro, Amadeus, Douglas, Nicolina & Josey upp till mig och vi åt Tacogratäng.
Fick även några söta kort på Mormor´s älsklingar tsm när dem var här och hälsade på på kvällen
~~~  





~~~  
Nu sitter jag här hemma och väntar på att det ska komma någon och installera nätverksuttag
här i min lgh, så jag kan inte gå ut just nu. Men när dem har varit här tänkte jag cykla till
ICA en sväng. I em ska jag passa Myran, för Josey & MCkrillen ska åka till Karlstad och shoppa.
Önskar er alla en fantastisk dag, Ta vara på dagen och hoppas att den blir strålande 
Var rädda om er !!
PUSS & KRAM 
 Massor av kärlek till er alla 


isacsmamma.blogg.se

Vilka bilder!!!!! DET FUNGERAR!!!!!

Svar: Härligt vännen !!!KRAMAR
Mariette Larsen

2012-06-19 @ 11:18:18
  URL: http://isacsmamma.blogg.se/
Sasha

Så söt baby :) och fina bilder på killen och babyn tillsammans :) Gott med jordgubbstårta också, vill ha! :D

Svar: Tack ღ
Mariette Larsen

2012-06-19 @ 19:24:04
  URL: http://sashas.se
AmandaTuremark

Söt blogg och söt människa :D

KOlla in min blogg sweety <3

Svar: Tackså mycket !!! ღ
Mariette Larsen

2012-06-20 @ 14:11:58
  URL: http://amandaturemark.myshowroom.se
feztis

Vilka fina bilder :) Det är så mysigt med bebisar!

Svar: Tack så mycket ღ Ja det är såååå mysigt med bebisar !! KRAM
Mariette Larsen

2012-06-20 @ 16:19:05
  URL: http://feztis.blogg.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar