Baby Hello Kitty

♥ I´m alive

Halloj alla mina underbara läsare & vänner !!
~~~
Förlåt mig för att jag varit sååååååå jätte dålig på att blogga den senaste tiden ...men det har 
varit fullt upp här , så det har varken funnits tid eller ork att blogga !!
Vill tacka alla er som fortfarande tittar in här och lämnar kommentarer och skickar mail.
Det värmer i mitt hjärta....TACK för att ni finns !!!
~~~
Jag har som sagt haft massor på gång i mitt liv, jag har flyttat och äntligen har jag lämnat huset.
Det känns underbart att slippa huset, det känns som en stor sten har fallit från mitt hjärta.
Det var en jobbig flytt, men med hjälp av mina barn, svärdotter & svärson så fixade det sig.
TUSEN TACK snälla ni för all hjälp , hade aldrig klarat det utan er. Ni är guld värda !!! Love U all
Nu har jag flyttat till en 3:a på 74 kvm, på "fel sida om stan" enligt en del.
Men jag trivs bra här i mitt nya lilla slott !! Har äntligen fått i ordning och det känns härligt !!
Flytten & flyttstädningen tog en hel del kraft av mig, var sååååå trött & sliten i flera dagar efteråt,
men nu äntligen börjar det kännas bättre. 
~~~ 
Jag har även blivit Mormor igen , till en underbart söt liten flicka  Douglas har blivit storebror !!
Karro & Amadeus fick en liten tös nu i onsdags den 13:onde juni. Nicolina ska hon heta 



När Karro & Amadeus åkte in till sjukhuset på onsdagsmorgonen kom dem och lämnade Dogge hos mig, 
eftersom dem stannade kvar på sjukhuset en natt så sov Dogge kvar hos mig på natten, och det 
gick jättebra. Vi låg och tittade på tv, han åt sin välling och sen somnade han.
Han sov hela natten och vaknade vid 6 tiden på morgonen, fick nappen och somande om till kl 9.
Mormor älsklingskille  !!!





 
Frukost i Mormor´s soffa 
~~~
I dag har jag varit och tittat på när studenterna gick ut, hade ju lovat Alex att vara där när han 
tog studenten så självklart var jag där. Även Cissi, Fille, Dexter, Karro, Amadeus, Douglas,
Nicolina, Izza, Micke, Saga & Paulina var där. Så vi tog 1:a parkett och stod längst fram med 
alla barnvagnar. Hihihi...det var nog en en rolig syn med 4 barnvagnar på rad och alla vi andra runt om .
Men så är vi ....Familjen Wilczek !! Klart vi måste stå längst fram för att se ngt ...Hahaha !!
Studenterna kom ut vid ett tiden, sen blev det förstås gratulationer & kramar till Alex, Jasmine,
Sonny och Mikaela. Det var så kul att se alla glada och duktiga studenter.


 Alex & Jasmine 

 Muppen Sonny 

 Mikaela 
GRATTIS !!! Fy f*****n va ni är bra allihopa !!!!
~~~ 
På kvällen blev det tacomys hemma hos Cissi & Dexter ( Fille var ute och firade med sina vänner),
Izza, Micke, Saga & Paulina var oxå med . Jättegott & en mysig middag 
Nu är det fotboll på tv, och jag småtittar lite, måste ju hålla koll om Sverige klarar att slå England.
Lite pirrigt och spännande är det ju, måste jag erkänna.
Har pratat med Älsklingen i tlf en stund nu ikväll, han är ju i Norge och jobbar och jag SAKNAR 
honom så mycket  Vet inte riktigt när han kommer hem, men hoppas det inte dröjer alltför länge.
Nu ska jag fortsätta kolla på tv en stund nu innan John Blund kommer hit.
GODNATT & SOV GOTT alla raringar
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 




Helena !

Stort Grattis! Visst är det underbart med barn. Det dröjer nog till att jag får bli mormor,
Men jag börjar längta lite smått till den dagen. Grattis också till den nya lyan/ Kram Helena

Svar: Tack snälla Helena !! Ja visst är det underbart med barn ღ Ha en underbar lördag !! KRAMAR till dig
Mariette Larsen

2012-06-16 @ 08:14:39
  URL: http://hennas.blogg.se
☆ Fru Eriksson

~Undebart~
Stort ***Grattis*** till nya bostaden & nybliven mormor ♥ Nocolina är sååå sött namn!!
Vilka fina foto du visar,underbart vackra/Ha en fin Lördag vännen Kraaaaaaaaam från mig!

Svar: Tack snälla goa´lilla Frun ღJa Nicolina är ett jätte sött namn tycker jag med !!
Ha en fortsatt fin & mysig lördag
KRAMAR
Mariette Larsen

2012-06-16 @ 10:03:13
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar