Baby Hello Kitty

♥ GLAD MIDSOMMAR

Godmorgon mina underbara vänner & läsare !!!
~~~ 
En strålande solskensmorgon ....så underbart HÄRLIGT !!!!
Man kan ju inte annat än att bli GLAD 
Midsommarafton idag, men jag har inga speciella planer. Det blir en lugn & skön dag
för min del. Bara ta dagen som den kommer, och göra det bästa av den  !!! Sånt gillar jag.
Karro, Amadeus & barnen är i Lesjöfors över helgen, och Cissi, Fille & Dexter har åkt till Borås.
I går f.m var jag & Douglas nere på Caféhuset och fikade och åt glass, medan Karro & Amadeus var på BVC
med Lillstrumpan !! Jag & Douglas hade det jättemysigt & kul 
~~~ 

~~~ 
När Karro, Amadeus & Nicolina kom tbx ville inte Douglas att jag skulle gå, så jag
följde med dem till La Strada, och Karro bjöd på lunch !!!
När vi hade ätit gick dem hemåt, och jag cyklade hem till mitt. Hade tvättstugan mellan kl 12:00-17:00.
På kvällen cyklade jag ner till stan igen och gjorde lite ärenden, resten av kvällen blev det mys
framför tv´n innan det var dax att krypa till kojs !!!
Pratade med Älsklingen i telefonen på kvällen....ååååååh vad jag saknar honom 
Skulle ju helst av allt vilja att han var här hemma hos mig nu, men han måste jobba 
några veckor till innan han kommer hem.
~~~ 
Jag vill så gärna ha ett par virkade shorts, tycker det är så snyggt 
Tänkte att jag skulle virka ett par själv....hahahahha, ja det gick ju inte alls så bra kan jag 
ju erkänna. Det där med att virka är verkligen inte min grej. Så jag skickade ett mail till min 
underbara bloggvän Tanja, hon är grymt duktig på att virka och frågade henne om hon har tid & lust 
att hjälpa mig att virka ett par shorts. Hon svarade att hon gärna vill hjälpa mig. 
Är SUPERGLAD !! Tack snälla söta Tanja, du är så go´!!!
Så nu kommer jag att få mig ett par virkade shorts iaf 
~~~ 
Önskar er alla kära läsare & vänner en riktigt glad, underbar & mysig midsommar
Ha det så gott, och var rädda om varandra 
PUSS & KRAM heeela dan´
 Massor av kärlek till er alla 
☆ Fru Eriksson

~ Glad Midsommar ~ önskar jag dig & de dina innan vi far...
/Kram vännen!

Svar: Tack detsamma kära du ღKRAAAAM
Mariette Larsen

2012-06-22 @ 09:50:39
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Jeanette Ståhl

Kram & Glad Midsommar!♥

Svar: Tack detsamma ღKRAM
Mariette Larsen

2012-06-22 @ 12:22:57
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Cilla

Tack! Jag önskar dig detsamma =D
Kram

Svar: Tack så mycket ღKRAM
Mariette Larsen

2012-06-22 @ 14:13:38
  URL: http://cillapillas.blogg.se/
Heléna

Han är så otroligt lik Filip när han var liten!

Svar: Javisst är han :) ♥Kramar vännen !!
Mariette Larsen

2012-06-27 @ 12:12:42
  URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar