Baby Hello Kitty

♥ Fullt ös

Halloj raringar !!!
~~~ 
Nu verkar det som att Blogg.se har fixat till det, så nu får vi väl se om det funkar.
I går fick jag bredbandet inkopplat i lägenheten, och det är verkligen skönt.
Fick ju låna en 3 sticka av Izza under tiden som jag inte hade bredbandet, så jag har ju kunnat 
sitta vid datorn iaf. Men det är som sagt härligt att bredbandet funkar nu igen !!
I går kom Karro, Douglas, Nicolina, Fille & Dexter och hälsade på en stund på fm.
På em hjälpte jag Fille & Cissi att flytta saker till deras nya lägenhet, även Alex och en 
kompis till honom hjälpte till. Karro & Jossan passade Dexter medan vi flyttade.
Det gick ganska fort att flytta allt, det var ju inte lika mycket att flytta som när jag flyttade 
ifrån huset...hihihi !! När vi var färdiga bjöd Fille på¨pizza på La Strada.
Kom hem strax efter kl 8 på kvällen, och var så trött så det blev ett långt skönt skumbad
innan jag bäddade ner mig i sängen och kollade på tv.
~~~
 I morse blev jag bjuden på frukost hemma hos Bella & Felica  Det var jättemysigt & gott !!
Efter frukosten skulle dem åka iväg till Karlstad, så jag tog en promenad ner till stan och träffade
Karro och barnen, och vi gick till Caféhuset och tog en fika !!! 
När vi hade fikat färdigt gick vi upp till Cissi, Fille & Dexter och hälsade på en stund.
Dem bor inte så långt ifrån mig nu, så nu bor dem ju oxå på "fel sida" om stan...Hihihi !!
Efter att vi hade varit och hälsat på hos dem gick Karro & barnen hem, och jag gick hem till mig.
Tog fram snabeldraken och drog ett varv, och sen blev det även en svängom med moppen.
Så nu är det städat och fint här hemma !!!
~~~ 
Nu ska jag ta och bädda ner mig i soffan och kolla på film tänkte jag.
Har lite ont i huvudet, så det blir nog bäst att bara softa en stund nu !!!
Bild lånad från Thoor Keramik
Önskar er alla en fortsatt fin & mysig onsdags kväll.
Ha det så gott !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
~ L I N N ~

Önskar dig en underbar Torsdag med skinande solsken! :-D

Svar: Tack så mycket :)Hoppas att du har haft en toppenfin dag du med !! KRAM ♥
Mariette Larsen

2012-06-28 @ 09:36:14
  URL: http://linnhahne.blogg.se
Annika

Hoppas det onda i huvudet ger med sig. Ha en fin avslutning på kvällen. Kram

Svar: Tack söta du :) ♥KRAM
Mariette Larsen

2012-06-28 @ 20:44:49
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar