Baby Hello Kitty

♥ Ännu mera mys med barnbarnen

Godkväll mina raringar !!
~~~ 
I dag har vi haft ett strålande solskensväder, och trots lite moln & blåst har det varit så härligt !!
I morse cyklade jag hem till Cissi vid halv tio tiden. Dexter somnade precis när jag kom dit, så Cissi 
packade ( Hon, Fille, Dexter & hundarna ska åka till Borås över helgen), och sen hjälpte jag Cissi att 
färga håret. När Dexter vaknade tog vi med oss hundarna ut på en promenad, och sen lunchade 
jag, Cissi & Dexter nere på stan. Mysigt & jättegott 
Efter det gick vi till Café huset en stund och träffade Izza, Paulina & Therese där.
Sen blev det lekparkshäng med Karro, Dogge, Nicolina, Cissi, Dexter, Izza & Paulina 
En supermysig & härlig em i lekparken !!!
~~~ 
  Dogge cyklar  
  Dexter gungar  
  Mormor & Paulina  
  Lilla Nicolina  
Jag har haft en underbar & jättemysig dag tsm med alla mina barnbarn, 2 döttrar & svärdotter.
TACK snälla ni för i dag  Nu är jag lite trött på ögat så jag ska snart ta mig ett bad, sen blir det
att krypa ner i sängen och sova !! 
Ha en fortsatt fin & mysig kväll allihopa !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
 
☆ Fru Eriksson

Underbart,vännen....
Önskar dig & de dina en riktiogt ~ Glad Midsommar ~

Svar: Tack det samma vännen ღHa en riktigt go´& mysig midsommar !!
KRAMAR
Mariette Larsen

2012-06-21 @ 10:16:40
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
Andie

Fantastiskt roligt att läsa om någon som inte är en vanlig tonåring med smink och skönhetsideal :) Du verkar ha fantastiska barn och barnbarn!

Svar: Tack så mycket ღJa jag har fantastiska & helt underbara barn & barnbarn !!! Ha en trevlig midsommar !! KRAM
Mariette Larsen

2012-06-21 @ 12:20:49
  URL: http://andiiex.blogg.se
wiini

bra blogg hoppas du kan kika in på min:D

Svar: Tack så mycket !! Självklart ska jag kika in hos dig !!Ha en fin & mysig midsommar.
KRAM
Mariette Larsen

2012-06-21 @ 15:54:11
  URL: http://wiinies.blogg.se
penny

Vilka sötnosar :)

Passar på att önska dig och din familj en jätte trevlig midsommar

stooor kram

Svar: Tack detsamma söta Penny ღHoppas att du & familjen får en underbar & mysig midsommar
KRAMAR
Mariette Larsen

2012-06-22 @ 09:09:24
  URL: http://pennys.blogg.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar