Baby Hello Kitty

♥ Tidig Lördagsmorgon

Godmorning Sweetheart !!
~~~ 
Jag har åter igen varit lite frånvarande från bloggen i några dagar, har inte varit
helt på topp. Kännt mig lite ledsen och trött men nu är jag här igen !!
Det har inte hänt så jätte mycket här, har mest tagit det lungt. I går var det strålande
solsken på morgonen så jag och Bella promenerade ner till stan och tog en fika på Caféhuset.
Felica & Celine följde oxå med. Jag & Bella drack förstås kaffe, och barnen åt glass.
Massor av prat & skratt, och det var en jättemysig och härlig fikastund 
 
* Felicia & Celine *
 
* Bella pratar i telefon *
 
När vi hade fikat färdigt gick vi runt en liten stund på stan, sen kom Älsklingen ner och
vi satt en stund på torget i solskenet  
Bella kunde ju inte låta bli att ta ett kort på oss när vi satt vid fontänen.
Hon tyckte att vi var såååå söta..Hihi !!
 
 
På em lunchade jag & Älsklingen på Cesar, vi åt dagens som var Kotlett med kantarellsås & kokt potatis.
Det var gott !! På kvällen blev det fredagsmys framför tv´n med varma mackor. Mums !!
~~~ 
Nu är det Lördags morgon och solen skiner från en klarblå himmel... UNDERBART  
Jag vaknade strax efter kl 5 i morse och kunde förstås inte somna om, så nu sitter jag här framför
datorn och dricker mitt älskade morgonkaffe  
Tänkte ta och åka till ICA när dem öppnar vid 8 och köpa några nybakade färska frallor.
Lyxa till det lite så här på Lördagsmorgonen med en god frukost när Älsklingen vaknar 
 I dag ska min Älskling åka till Norge, och jag följer med. Det ska bli kul att komma iväg på lite "semester"
Vet inte riktigt hur länge jag kommer att stanna, har inte riktigt bestämt det ännu. 
Det beror på väder och vad jag kommer att hitta på under dagarna när Älsklingen jobbar.
Vi ska till Flekkefjord denna gång, så det ska bli spännande och kul att se hur det ser ut där !!!
~~~ 
Ha en underbar dag allihopa !! Ta vara på dagen och hoppas att den blir strålande 
Var rädda om er och ha det BÄST !!
PUSS & KRAM heeeeela dan´
 Massor av kärlek till er alla 
Jeanette Ståhl

Önskar dig en härlig semesterresa! Mys & Njut! Kram!

Svar: Tack söta du :) Kram ♥
Mariette Larsen

2012-07-21 @ 09:05:16
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar