Baby Hello Kitty

♥ Mysdag med barnbarnen

Godkväll mina kära läsare & vänner !!
~~~ 
I dag har jag haft en underbar dag tsm med tre av mina barnbarn. Jag & min Älskling har passat
Douglas, Nicolina och Dexter  Det gick jättebra, och jag har underbara barnbarn, men jag hade inte klarat 
att ta hand om dem alla tre utan min Älskling !! Varje barn behöver sin tid och uppmärksamhet, och även om 
jag har varit ganska bra på det förut när jag hade mina egna barn ,
så kändes det så skönt att min Älskling hjälpte mig idag. 
Kanske har jag blivit lite gamal & ringrostig när det gäller småbarn ...hihihi ;) 
Det blev iaf en underbar dag tsm med Douglas, Nicolina och Dexter  Försökte göra mitt bästa att göra 
allt för att finnas för dem alla. Jag älskar dem alla, och ibland känner jag att jag inte räcker till för alla samtidigt.
Men nu efteråt känner jag mig nöjd & glad för att jag faktiskt klararde av det idag, men hjälp av min 
Älskling förstås och även av Lukke. TACK för eran hjälp idag, tsm klarade vi det !!! Thank U guys 
~~~ 
 Lilla Nicolina 

 Farmor´s lillen Karlsson 

 Douglas har ätit choklad glass 
 Dogge visar tänderna för Mormor.... Söööötisen !! 
~~~ 
 Karro & Amadeus har flyttat idag och därför hade jag barnen här, och Cissi & Fille åkte till Karlstad och kollade på bio med Jerre och jag hade lovat dem att jag kunde passa Dexter då. Lukke skulle oxå följa med dem på bio, men han orkade inte . 
På em när Karro hämtat sina barn, promenerade jag, Älsklingen & Dexter till Älsklings barnbarn Jamina som 
fyllede 12 år idag ( Mia´s dotter). Vi blev bjudna på massor av gott, massor av olika hembakade kakor och tårta.
Mats, Marina & barnen var oxå där förstås. Det var ett jättemysigt och trevligt födelsedagsfirande 
Efter att vi fikat gick jag, Älsklingen & Dexter hemåt. Tittade förbi hos Karro, Amadeus & barnen och sa hej 
innan vi gick hem . Det blev bara en snabbvisit, men det var kul att se deras nya lägenhet.
När vi kom hem fick Dexter lite mat, och sen kom Fille och hämtade honom.
Nu resten av kvällen har det blivit lite lördagsmys tsm med Lukke & min Älskling och snart är det dax att krypa 
till sängs och sova lite. En ny dag imorgon,med nya möjligheter och nya utmaningar !!
I´m looking forward to it !!
Ha en fortsatt underbar lördagskväll allihopa.
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
Heléna

Du har sån tur som har såna otroliga skatter!

Svar: Jaaa, jag är så lycklig & glad att jag har så otroligt fina & underbara barnbarn ♥Kramar till dig vännen !!!
Mariette Larsen

2012-07-15 @ 11:17:06
  URL: http://hemmahoshelena.blogg.se
Rebecca

åh, herregud så söta! :D

Svar: Ja visst är dem !! :)Kram
Mariette Larsen

2012-07-15 @ 13:13:55
  URL: http://www.bbeccah.blogg.se
Jeanette Ståhl

Vilken lycka! Så söta & kära barnbarn du har. Kram!

Svar: Tack söta du :) Ja det är en enorm lycka !! KRAM
Mariette Larsen

2012-07-16 @ 08:18:26
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar