Baby Hello Kitty

♥ S.O.L.S.K.E.N

Halloj alla söta & goa´läsare & vänner !!
~~~ 
Vilken UNDERBAR morgon...solen skiner och det ser ut som att det kommer att bli
en fantastisk fin dag idag. Så HÄRLIGT !!! Som jag har saknat denna sol 
Känner mig så GLAD ... ÄNTLIGEN lite solsken !!!!
 
I går hade jag en jättemysig & fin dag tsm med barn & barnbarn  
Jag, Karro, Douglas & lilla Nicco promenerade ner till Izza & barnen på fm.
Hemma hos Izza blev det fika, och Douglas & Saga lekte för fullt !!
Även Josey kom till Izza och fikade tsm med oss 
 
 Nicco lånade Paulinas babygym en stund 
 
 Saga med sin prinsesskrona 
 
 Douglas leker i Sagas rum 
 
 Paulina 
 
 Paulina i sin gåstol 
 
 Lilla Nicco 
 
 Nicco 
 
 Douglas & Saga 
 
 Så söta !! 
 
Efter att vi hade varit hos Izza & barnen en stund. Tog vi oss en promenad i regnet hem 
till Karro igen. Där forsatte Douglas & Saga att leka. Dem hade verkligen kul tsm !!
Cissi & Dexter kom oxå hem till Karro, så det var full rulle hemma hos Karro på em 
Karro bjöd på mat, och sen gick jag hemåt. Resten av kvällen kollade jag lite på tv,
bäddade ner mig redan vid 9 tiden, för jag var sååååå trött !!!
 
 Dexter 
 
 Glad & busig liten kille 
 
 Dexter gillade Douglas bil 
 
Ja, där blev det en hel del kort på barnbarnen igen då ...Hihihi !!
Kan ju inte låta bli att fota dem när jag har chansen, dem är ju så underbara 
Mormor/ Farmor´s  små gofisar !!
~~~ 
Önskar er alla en strålande dag, hoppas att solen lyser på er 
Ta vara på dagen & var rädda om er !!
PUSS & KRAM hela daaaaaaan´
 Massor av kärlek till er alla 
 
Monika

Vilka härliga bilder på så fina barn <3
Ha en fin dag
kram monika

Svar: Tack så mkt :) ♥Hoppas att du haft en fin dag, och att du får en fortsatt fin & mysig kväll !!
Kramar till dig vännen !!!
Mariette Larsen

2012-08-09 @ 09:36:20
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
extensionsbypenny.blogg.se

Det har varit snålt med sol här tyvärr. Vilka fina foton :D Vad stor Dexter blivit ;)

Försten har jag bytt blogg då min gamla bråkade så mycket. Hur är bloggen för dig, krånglar det något för dig?

kram

Svar: Tack vännen :) ♥Ja Dexter har blivit stor, han är ju 8 månader snart :)Ja jag såg att du har bytt blogg, självklart följer jag dig på din nya blogg nu !!
Ja det krånglar lite här för mig med ibland. Tänkte fråga dig om några små justeringar igen, om du har tid & lust att hjälpa mig ??!! KRAMAR till dig ♥
Mariette Larsen

2012-08-09 @ 10:58:48
  URL: http://extensionsbypenny.blogg.se/
Anonym

Ja självklart kan jag hjälpa dig :) Kram

Svar: Tack vännen ♥ skickar ett mail till dig i morgon :) Ha en toppenfin lördagskväll !!
Kram ♥
Mariette Larsen

2012-08-11 @ 06:58:36
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar