Baby Hello Kitty

♥ Solsken & Barnbarn= LYCKA

Godkväll mina raringar !!
~~~ 
I dag har jag haft ännu en mysig & härlig dag tsm med barn & barnbarn 
Promenerade ner till stan strax innan kl 11 på fm, och mötte Karro, Douglas, Nicco,
Cissi & Dexter på stan. Dem hade varit på " Babycafé" i Kyrkans Hus.
Vi promenerade hem till Josey, Izza & Paulina kom oxå dit !!
Josey bjöd på lunch. Lasange blev det, och det var jättegott 
 
 
 Dogge sitter och väntar på mat 
 
( Jag hade ju förstås med mig kameran, så lite nya kort blev ju tagna idag med  )
 
  Dexter fick tag på faster Josey´s dator 
 
 Dogge busar i soffan 
 
 Douglas 
 
 Josey, Dexter & Douglas 
 
Efter att vi hade ätit och druckit kaffe, promenerade vi allihopa ner till stan en sväng.
Det blev ett litet stopp på Caféhuset, innan Josey gick tbx hem. Hon skulle hem och packa innan hon
skulle iväg och jobba. Vi andra promenerade hemåt vi med.
När jag kom hem fick jag för mig att baka lite, så det blev både muffins, Björnbärspaj
och en Hallonkaka. I morgon ska Josey komma upp och hälsa på mig innan jobbet, så då kan jag 
bjuda henne på lite Gófika 
 
 Mina vackra döttrar Josey, Karro & Izza 
 
 Häng på stan med solbrillor ...hihi !! 
 
 Även Cissi vill vara med på bild 
 
 Lilla Nicco 
 
 Paulina, med ett sött litet sommarhuckle på huvudet
 
 Denna fina bild på kusinerna D&D tog Cissi hemma hos Josey 
~~~ 
Ha nu en fortsatt toppenfin kväll allihopa !!!!
Här är det dax för lite mys framför tvn för min del, innan det är dax att krypa till sängs. 
 Massor av kärlek till er alla 
Annika

Vilken mysig dag!! Så underbart att ha de kära omkring sig. Kram

Svar: Ja det är en underbar känsla & lycka att ha de nära & kära omkring sig ♥Kramar till dig
Mariette Larsen

2012-08-09 @ 22:24:18
  URL: http://blogg.amelia.se/ankan67
☆ Fru Eriksson

Underbart & sååååå ljuvliga foto/Puss & Kram på Er!

Svar: Tack söta du ♥PUSS & KRAM tbx
Mariette Larsen

2012-08-10 @ 10:56:14
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
thinki.se

Söta barnbarn du har!

Svar: Tack rara du :)Ja dem är så underbara ♥
KRAM
Mariette Larsen

2012-08-11 @ 08:06:13
  URL: http://www.thinki.se/wp
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar