Baby Hello Kitty

♥ Mysmorgon

Godmorning Sweethearts !!
~~~ 
Här är det en grått ute denna morgon, men jag har tänt lite ljus och sitter och dricker
mitt älskade morgonkaffe här och myser i min ensamhet !!!
Slog upp mina blå strax innan kl 6 i morse, har sovit ganska ok i natt men känner 
mig fortfarande lite trött & sliten. Tror att det beror på detta tråkiga väder, det känns ju nästan som
att det är höst redan. Regnar gör det ju nästan varje dag, och solen lyser med sin frånvaro.
Jag som älskar sol & värme, men det har det ju tyvärr varit dåligt med denna sommar !!
Nåja, inte så mycket att gnälla över egentligen, det är väl bara att skutta ut i regnet och göra en 
liten regndans. Hoppa runt i vattenpölarna och le & vara glad ...Hahahaha !!!
Ta vara på dagen, och göra det bästa av den trots väder & vind  
~~~ 
 
 
Hoppas att ni alla får en härlig dag 
Ta vara på dagen och Var rädda om er
Ta hand om varandra och kramas mycket.
Må så gott alla goa´själar !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
☆ Fru Eriksson

Mmmm...Här har vi åkt kort & tvärs efter Solen hihi,men nu när semestern är slut är det svårare ;)
Önskar dig en fortsatt Myyyyyyysdag/Kram ♥

Svar: Tack söta du :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-08-08 @ 16:25:18
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar