Baby Hello Kitty

♥ Måndagsmys

Hej alla söta & rara läsare & vänner !!
~~~ 
Ja, nu gör jag ett nytt försök igen då att komma tbx hit till bloggen. Det har varit mycket 
ett tag nu, och som jag tidigare har berättat har jag inte varken känt ork eller lust att blogga.
Men jag saknar det, så därför kommer jag nu att försöka komma tbx hit ....sakta men säkert !!!
~~~ 
Känlorna är många i livet just nu, och det har varit mkt tankar, funderingar, tårar och skratt om vartannat.
Men sånt är ju livet, man känner sig ju inte alltid på topp. men vissa gånger är det svårare att ta 
sig upp igen. Denna gång har det varit lite tufft, men jag är på god väg att ta mig upp igen.
Livet är för kort för att bara gå och vara ledsen hela tiden,
det är bättre att försöka göra det bästa av situationen.
Någonstans finns det ett ljus i mörkret !!! Bara man kämpar så ordnar det sig till slut. 
~~~
 I dag har jag iaf haft en jättemysig och härlig dag tsm med Karro & barnen, Izza & Paulina 
och Cissi & Dexter. Först var vi allihopa ner till stan och fikade på Caféhuset, efter det gick vi 
alla hem till mig. Barnen var lite trötta när vi kom hem så allihopa sov en liten stund.
När allihopa var vakna igen försökte vi ta kort på dem alla 4 tsm. Det var ju lättare sagt än gjort
kan man ju säga...Hihihi. Men några fina kort fick vi iaf 
 
 Mina älskade barnbarn 
 
 Alla kusinerna samlade 
 
 Paulina 
 
 Douglas 
 
 Paulina, Douglas & Dexter 
 
 Nicolina & Paulina 
 
 Paulina, Douglas & Dexter 
 
 Älskade ungar 
 
~~~ 
Önskar er alla en fortsatt fin och mysig måndagskväll 
Var rädda om er !!
PUSS & KRAM
 Massor av kärlek till er alla 
 
 
 
Jeanette Ståhl

Vilken glädje att få umgås med alla dina härliga barnbarn. Förstå att det inte är så lätt att få alla att bli fotograferade på en bild när de är så små! Ha en bra dag! Kram!

Känner du för lite nya höstkläder så kika in på bloggen och prova lyckan:
http://mrsjeanette.blogspot.se/2012/08/tavling-100-000.html

Svar: Ja det är en otrolig glädje att få umgås med alla mina underbara barnbarn ♥Hoppas att du har haft en fin dag och att du får en fortsatt fin & mysig kväll !!
Kram
Mariette Larsen

2012-08-07 @ 08:02:02
  URL: http://mrsjeanette.blogspot.com
Monika

Underbara bilder ! Kan tro att du är helt upp i det blå med alla dessa omkring dig :)
kram och ha en fin dag
Monika

Svar: Tack så mycket vännen :)Ja det är underbart att få ha alla mina söta & goa barnbarn runt omkring mig ♥
Ha en fortsatt fin & mysig kväll !!
KRAM
Mariette Larsen

2012-08-07 @ 09:41:13
  URL: http://www.monkansblogg.blogspot.com
Monika

Välkommen tebax :)
Känner igen allt o det kan verkligen gå upp o ner!
Fana alla barnen är :)

Kram

Svar: Tack söta du :) ♥Kram
Mariette Larsen

2012-08-07 @ 14:31:03
  URL: http://monckan.blogg.se
☆ Fru Eriksson

Visst är Livet Kort...
Oooooooo,så underbara Foton/Puss & Kram ♥...

Svar: Tack vännen♥Kraaaaaaam
Mariette Larsen

2012-08-08 @ 16:23:11
  URL: http://frunsblogg.blogspot.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar