Baby Hello Kitty

♥ Valborgsmässoafton

Hello Sweeties
~ ~~~
I går tog jag & Jerre en roadtrip till Solbacken och hälsade på Lukke 
Vi åkte vid halv tio tiden på morgonen och kom tbx hem strax efter kl två på em.
Lukke blev jätte glad att vi kom och hälsade på. Vi fikade när vi var där, och blev bjudna
på glass, maränger, banan och chokladsås. MUMS !!
~ ~~~
Lukke & Jag
~ ~~~
När vi kom hem fick vi besök av Grzegorz(Barnens kusin)och hans fru Magda,
Ewa ( Barnes faster) och hennes kille Chris, och lilla söta Babcia ( Barnens Farmor)
Dem stannade i några timmar,det var så mysigt & trevligt !!
Jättekul att dem kom och hälsade på, blir ju inte så ofta vi ses tyvärr.
Grezegorz & Magda bor i Stockholm men
Ewa, Chris & Babcia bor ju i Polen, och var bara på besök i Sverige nu.
Karro, Douglas, Izza, Micke, Paulina, Fille, Cissi & Dexter var förstås oxå här när dem kom,
så Babcia fick träffa sina barnbarn & barnbarnsbarn. Det tyckte hon var så roligt !!
När dem åkte hem blev jag, Älsklingen & Jerre bjudna på middag hemma hos
Fille & Cissi. Jättegott !!!
~ ~~~
Douglas & Älsklingen
Ewa & Fille
Izza, Paulina & Babcia
Babcia & Paulina
Magda, Grzegorz & Dexter
Babcia & Dexter
Babcia med Paulina & Dexter i famnen
Douglas på studsmattan
En jättefin dekorationsboll som jag fick av Ewa (som hon har gjort )
~ ~~~
I lördags var jag, MCKrillen & Josey hem till Jerre och hjälpte honom att tapetsera
och måla om i hans vardagsrum. Det blev supersnyggt !!!
~ ~~~
Jerre in action
~ ~~~
Nu ska jag mysa upp mig i soffan och kolla lite på tv med min Älskling.
Ha en fortsatt fin & mysig valborgsmässoafton alla mina kära läsare & vänner 
PUSS & KRAM
~ ~~~
Massor av kärlek till er alla 
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar