Baby Hello Kitty

♥ Solen skiner här idag

Godmorgon alla mina söta läsare & vänner :love:
Tisdagsmorgon , och solen lyser med sina härliga strålar.
Det ser ut som att det kommer att bli en toppen fin dag idag :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Det känns lite bättre i mitt ben idag, även om det fortfarande gör ont.
Har kunnat sova ganska bra i natt , bättre än natten innan iaf.
Fick ett samtal nu på morgonen från läkaren som jag träffade igår.
Han hade ju fått svar på blodproverna, och han var orolig och undrade
hur jag mådde idag. Proverna visade att jag hade för hög sänka, så han frågade
mig massor med saker. Han sa att jag ska kontakta honom om jag inte känner mig
bättre om några dagar, då skickar han mig på röntgen sa han.
Känns bra att jag fick träffa en läkare som verkligen bryr sig iaf.
Känner mig väldigt trött, och orkar inte göra så mkt så det blir nog en
dag med mkt vila idag med !!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
I går när min Älskling kom hem från Karlstad på em , så fick jag denna
jätte söööööta nallen av honom. Det värmde i hjärtat & jag blev så glad :love:
Visst är den underbar ???!!!
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
Detta citat hittade jag på Facebook. Tycker det är så fint !!
Och jag är så glad att jag har en så underbar Älskling, som jag har :love:
‎♥ ♥ ♥
Varje kvinna förtjänar en man som kallar henne för älskling.
Kysser henne som han menar det.
Håller henne hårt som han aldrig vill släppa taget.
Torkar tårarna när hon gråter.
Inte gör henne svartsjuk på andra kvinnor utan istället
gör andra kvinnor avundsjuka på henne.
Inte är rädd för att låta sina vänner veta hur han verkligen känner
för henne och låter henne veta hur mycket han verkligen älskar henne
♥ ♥ ♥
~ ~ ~ ~ ~ ~
Ha en underbar dag alla mina kära vänner !!
Ta vara på dagen och var rädda om er
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
☆Fru Eriksson

Härligt med bra Läkare!

Naw...Sååååååååå söt nalle & visst värmer det ♥ när ens Älskling överaskar så/Kraaaaaaaaaaam

2011-09-27 @ 10:35:16
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
TrollMorsan, Mamma till 8 Troll

Åh så söt nalle, verkligen super fint av honom!! Ta det lugnt nu och ta hand om dig. Jag hoppas att du snart blir bättre i benet!!



Massor med kramar och kärlek till dig!!

2011-09-27 @ 15:34:26
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
Anonym

Hej hjärtat... Vad har hänt med benet ??? Var nu rädd om dig och nallen är ju underbar. Ja vi får vara glada at vi har våra älskligar eller hur...



Kram Lisa

2011-09-27 @ 20:52:40
penny

Vilken söt nalle och vilken fina ni är mot varandra :)



Kramen

2011-09-30 @ 11:59:24
  URL: http://pennys.webblogg.se/
DONKEN- Vince & Doas Morsa

så fin nalle! :)

2011-09-30 @ 15:20:06
  URL: http://donkens.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar