Baby Hello Kitty

♥ Dags för fredagmys

Halloj raringar :love:
Nu var det ett par dagar sen jag var här inne och skrev , men det har
varit lite mkt denna vecka och jag har inte mått på topp innombords.
Därför har jag varken haft tid eller lust att blogga överhuvudtaget.
Men nu tänkte jag iaf kika in och skriva några rader.
Hoppas att ni alla haft en fin vecka ??!! :)
Här har det som sagt varit lite upp och ner , men har ju iaf haft några
ljusglimtar under veckan. Har ju b.l.a träffat mitt älskade lille barnbarn,
och då blir jag alltid glad & lycklig innombords :love:
Har även träffat söta vännen Bella, och vi har varit på stan och fikat.
Det är ju alltid lika mysigt och trevligt :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Mormor´s lille hjärtegryn
~ ~ ~ ~ ~ ~
~ ~ ~ ~ ~ ~
I morgon ska jag passa lill- prinsen , för Karro ska spela fotbollsmatch.
Dem spelar hemma, så om det är fint väder kanske jag & Dogge åker
dit och tittar på matchen :)
I kväll är det häng hemma hos Jerre. Jag, Lukke & Jerre ska kolla på
film, käka godis & chips och dricka cola ....  fredagsmyyyyys ;)
Önskar alla mina söta läsare och vänner en underbar fredagskväll.
Var rädda om er och ha en riktigt mysig och skön kväll nu allihopa !!!
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Åsa

Hej vännen! Förlåt att jag inte har hört av mig, har haft en hektisk vecka, som vanligt känns det som....Trist att höra att du inte haft en bra vecka, jag hoppas verkligen att det int eär något allvarligt. <3 Kram fina du!

2011-09-09 @ 18:26:44
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Anonym

Önskar dig en underbar kväll hjärtat. Och jag hoppas att du får få bättre snart. Skickar kraft och ljus till dig, de kommer ordna sig.



Massor av kramar Lisa

2011-09-09 @ 20:50:46
TrollMorsan, Mamma Till 8 Troll

Tusen tack för dina otroligt fina presenter du skicka till mig! Du är bara för underbar! Du är verkligen GULD värd, detta gjorde verkligen mitt liv toppen!!



Mängder med kramar till dig!

2011-09-09 @ 22:47:20
  URL: http://trollistrollmorsan.blogspot.com
☆Fru Eriksson

Härliga ljusglimtar ♥...

Kramar om dig vännen & önskar en gooer Lördag!

2011-09-10 @ 09:21:43
  URL: http://www.frunsblogg.blogspot.com/
Susanne

Hej och godmorgon!



Idag förgyller jag bloggen och den här regniga dagen med att ha dig som veckans bloggare!



Kram

Susanne

2011-09-12 @ 08:00:49
  URL: http://kandy.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar