Baby Hello Kitty

♥ This is Me

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
Jag behöver inte vara någons första val, men jag är ett bra val.
Jag kanske är inte rik, men jag är dyrbar.
Jag gör inte anspråk på att vara någon som jag inte är,
för att jag är bra på att vara jag .
Jag är inte nödvändigtvis stolt över några av de saker jag har gjort tidigare,
men jag är stolt över vem jag är idag.
Jag är inte perfekt, men jag behöver inte vara det.
Ta mig som jag är, eller ta en titt när jag går härifrån!
~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~

~ * ~ * ~ * ~ * ~ * ~
♥ Puss på er ♥

☆ Fru Eriksson

Åh,den var bra ♥

/Puss

2011-11-02 @ 11:20:34
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Anonym

Hej hjärtat.. Ja så ska de låta. Helt perfekt. Vi är bäst som vi är så de så..Allt gott till dig..



Kramar Lisa

2011-11-02 @ 20:41:10
Anna-Maria

sv: det var så lite! man ska ju sprida kärlek, inte hat :)

2011-11-03 @ 20:55:26
  URL: http://juicylipsy.blogg.se/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar