Baby Hello Kitty

♥ Kram-utmärkelse

Naaaw, titta vad jag har fått att min söta vän Vanilla
En Kram- Utmärkelse :love:
Jag blev sååååå GLAD. Tusen TACK snälla söta vän :love:
I denna utmärkelse ingår att:
♥ Krama den första person du träffar efter att du läst detta.
♥ Skriva en lista på 10 bra saker om dig själv, och lägga ut den i bloggen.
♥ Skicka kramen vidare till 3 vänner.
:love: :love: :love:
♥ Den första person jag träffade efter att jag fått denna fina utmärkelse,
var min Älskling :love: Så självklart fick han en STOR kram :)
♥ Så var det en lista med 10 bra saker om mig .....
1 ....  är bra på att försöka att alltid vara possitiv
2 .... är bra på att vara glad och tacksam för det som jag har
3 .... är bra på att ha roligt och trivas med livet
4 .... är bra på att baka och laga mat
5 .... är bra på att vara snäll och omtänksam mot andra
6 .... är bra på att vara hjälpsam
7 .... är bra på att brodera
8 .... är bra på att pyssla
9 .... är bra på att vara Mamma & Mormor
10 .... är bra på att kramas
♥ Kramen skickas vidare till dessa 3 underbara bloggvänner...
Mystjejen
Penny
Fru Eriksson
Ännu en gång Tusen TACK till min söta vän Vanilla för denna
underbara Kram-utmärkelse.
Den värmde i hjärtat !!! :love:
♥ ♥ ♥
penny

Åhh grattis och oj stort tack :D



Vad glad jag blir, en stooor kram tillbaka vännen. Vilken underbar dag jag haft och detta som avslutning kunde ju inte bli bättre :)



tack tack tack <3

2011-06-14 @ 20:39:42
  URL: http://pennys.webblogg.se/
V a n i l l a

Var så god min vän !



Kram Kram

2011-06-15 @ 17:21:27
  URL: http://the-vanilla-blogg.bloggspot.com
Mystjejen

Grattis till utmärkelsen och tack så hemskt mycket gulledej, njuter av den än i dag <3 Kramar

2011-06-16 @ 16:02:47
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar