Baby Hello Kitty

♥ Gomorgon allihopa

Hej hopp mina söta läsare & vänner :love:
Hoppas att nattsömnen har varit god, och att ni vaknade
pigga och utvilade !! Jag har sovit ganska bra i natt, vaknade bara
en gång vid tre tiden , men lyckades iaf somna om till strax efter kl 6 :)
******
I går blev det en heldag ute i trädgården..... jag skulle ju" bara" klippa
gräsmattan vilket brukar ta ca 1 timme. Men igår tog det över 3 timmar :O
Gräsklipparen pajade förstås, varför inte liksom !!
Så innan jag fixade till en egen liten konstruktion så att jag kunde få igång
gräsklipparen igen och klippa färdigt gräsmattan, tog ju sin lilla tid.
Jag var så arg, så det kändes som att det rök ur öronen !!!!
Men en redig kvinna klarar ju det mesta själv, så till slut fick jag iaf
igång gräsklipparen igen och fixade färdigt  klippningen !!
Det blev fint tilll slut, trots mkt besvär :)
Efter gräsklippningen rensade jag jordgubbslandet, och plockade
en stor skål full med härliga jordgubbar :D
******
På em kom söta vännen Bella förbi, även Jerry & lilla Flisan !!
Så då åt vi jorgubbar & grädde och drack kaffe ..... MUMS !!! ;)
Det var en jätte mysig och fin fikastund tsm med mina goa´vänner :love:
Flisan hoppade även lite studsmatta , medan vi vuxna satt och pratade
ute i trädgården !!!
******
På kvällen passade jag lille Douglas medan Karro var iväg på
fotbollsträning. Vi var ute på en liten promenad i kvälls solen,
innan vi gick hem till Karro och lekte :)
Karro kom hem strax efter kl 8, då var Douglas forfarande
vaken och full i bus :love:
******
Fick ett samtal igår från en av Adam´s systrar ( barnens faster)
Vi har inte hörts av sen begravningen, men hon frågade om hon får
komma och hälsa på nu till helgen. Självklart sa jag att hon får göra det !!
Så till helgen får vi besök :)
******
I går med posten kom min vinst som jag vann inne hos Åsa
Tack snälla fina vän :love:
Jag älskar väggtexten !!!
På kvällen satte jag upp den i köket.
Så här blev det !!!!
Vid 10 tiden nu på fm ska jag skjutsa min svärdotter till Karlstad ,
hon ska till sjukhuset och kolla bebisen :)
Sen får vi se vad som händer resten av dagen !!
******
Önskar alla mina kära läsare & vänner en härlig och fin torsdag!!
Ta väl hand om er, Ta vara på dagen & Njut av livet :love:
♥ Massor av kärlek till er alla ♥
Jessica

Hejsan vilken härlig blogg =) jätte fint ju gillar allt med din söta rosa kitty =).

Hoppas du får en super bra dag =) kram

2011-07-07 @ 08:09:50
  URL: http://www.bonusfamilj.net
elin

usch för gräsklippare asså! :p

2011-07-07 @ 08:18:53
  URL: http://estaahl.blogg.se/
☆Fru Eriksson

Oooooooooooooo,underbart mé Jordgubbar mumms...

Jag kommer ;)

Waooooooooo va' vackert det blev med Väggtexten ♥



/Kram pårej go du...

2011-07-07 @ 11:40:54
  URL: http://frunsblogg.blogspot.com/
Lisa - tecknar

Visst är det det! :) Kran

2011-07-07 @ 13:31:06
  URL: http://lisbom.blogg.se/
Jessica

Härligt med egenplockade jordgubbar! Mmm...



Snyggt det blev med väggordet. =)

2011-07-10 @ 11:27:44
  URL: http://jesson.bloggplatsen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar