Baby Hello Kitty

♥ -27 grader

Oj,oj,oj .... så jä**** kallt det ska vara
ute då .Va trött jag blir på detta !!! :(
Solen skiner iaf, så jag hoppas att det kommer 
att bli varmare senare under dagen !!!



Lukke har kommit iväg till skolan även idag, trots att det 
var lite svårt att få upp honom i morse. Men till slut gick 
han upp iaf, och gick iväg till skolan :)
Jag ska snart iväg till gymet och träna tsm med Bella.
Vi har ju varit lite dåliga på det ett tag nu, men nu tänkte
vi sätta igång igen !!!

Ha en toppenfin dag alla godingar,
och glöm inte att klä er ordentligt om ni ska
ut i kylan !!

♥ Kärlek till alla ♥
 

Siolia

Ja nu får snön gärna försvinna och varma sommarkvällar komma :) Jag ska till senegal den 6.e så sommaren kommer snart för mig :)

2011-02-24 @ 13:09:38
  URL: http://siolia.se
Siolia

Jag blir bara där i två veckor :) Absolut, vi har tydligen trådlöst i huset vi ska bo i, så massa massa bilder kommer!!!

2011-02-24 @ 19:42:30
  URL: http://siolia.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar