Baby Hello Kitty

♥ Lill-Lördags kväll

~ ~ ~ ~ ~ ~
Hoppas att eran dag har varit toppenfin & mysig !!
Här har det varit full rulle, som vanligt ...hihihi :)
På em idag åkte jag, Jerre, Josey, Karro & Douglas till Karlstad.
Först blev det en sväng till barnvagnsbutiken igen, för Karro skulle
fixa hjulet igen. Hon köpte även en jättefin paraplyvagn till Douglas.
Den är ju lite lättare att ta med sig och få in i bilen , om vi ska åka
någonstans. Efter det åkte vi ut till Bergvik. Var in på Gina och hittade en
jättefin blus till mig själv, och det var REA på den oxå. Perfekt !! :D
Josey köpte ett par jeans & en kofta. Sen gick vi in på H&M där Karro
hittade lite kläder till Dogge. Även Jerre köpte två body´s och mokkasiner
till Dogge. Sen gick vi till Donken och åt lite , innan vi åkte hemåt igen.
En mysig och fin em i Karlstad :)
~ ~ ~ ~ ~ ~
Tuffenuffen igår, med skinnpajen på sig
~ ~ ~ ~ ~ ~
Nu har jag laddat hem senaste Maria Wern filmen som jag ska kolla
på. Älsklingen ligger i soffan och softar och kollar på tv,
han åker inte till Norge och jobbar förren i morgon :)
Ha en fortsatt mysig kväll allihopa :love:
♥ Puss & Kram och massor av kärlek till er alla ♥
Mystjejen

Naaaw så söt han var i skinnjackan, e riktig goding;)

Lät som en underbar dag=) Kramar

2011-08-17 @ 20:36:58
  URL: http://blogg.mystjejen.se
Lisa

Ojjjj, så go han är din lillfis. Ska snart och pussa på mina jag med. Längtar sååå. Gott det är när man kan göra ett fynd eller hur. Nää mys med darling nu innan han far. Ha de bäst...



Kram Lisa

2011-08-17 @ 23:59:29
  URL: http://frelugan.blogspot.com
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar