Baby Hello Kitty

♥ Torsdag

Godmorgon alla mina söta läsare & vänner :love:


Åhhh, vaknade upp denna morgon och såg
att solen skiner. That´s makes me sooooo HAPPY :love:
Hoppas att det kommer att bli en underbar dag, med
massor av solsken och värme !!!



I går kväll fick jag ett sms av söta vännen Bella,
hon frågade om jag ville med och ta en fika i Persberg idag.
Och självklart vill jag det, så hon kommer hit vid 11 tiden
och hämtar mig !!
Det kommer att bli jättemysigt :) :love:

Älsklingen ska på bregravning idag, det är en vän till
hans familj som dött. Han ska dit med sin far & bror.
Begravningar är ju aldrig roligt, men tyvärr är det ju så
livet är. Man föds, man lever och man dör !! 

Nu ska jag snart ta mig en dusch och göra mig iordning
innan Bella kommer .
Önskar alla en underbar torsdag med massor av solsken.
Ta vara på dagen och njut av livet !!!
Var rädda om er :love:

♥ Kärlek till alla ♥

Susann

God morron!

Ja! solen verkar ha hittat hit också idag.

Tack för fina kommentaren inne hos mig.

kram krma

2011-04-28 @ 09:07:45
  URL: http://sannadiarie.wordpress.com/
V a n i l l a

Även hos mig skiner solen så vackert från en blå himmel och det är bara att njuta så länge det varar. Tanten som jag mötte i skogen i morse som också var ute och rastade sin vovve berättade att det skulle bli regn i eftermiddag. Nej... det får det absolut inte bli !



Så det är bäst att jag går ut och sätter mig på trappan till altanen och läser morgontidningen nu och samtidigt njuter av solen.



Kram Kram

2011-04-28 @ 10:19:45
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
Loppan

Underbart soligt här också. Man blir så himla glad av solen :-)

Hoppas du haft en fin dag och att det blev en trevlig fika.



Kramar!

2011-04-28 @ 16:15:47
  URL: http://loppanskrypin.wordpress.com/
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar