Baby Hello Kitty

♥ Monday Morning


Ja nu är det måndag igen då , veckorna går så fort
och helgerna bara flyger iväg tycker jag !!!
Trots att jag inte jobbar, och "bara" går hemma om
dagarna , så har jag alltid ngt att göra.
Är ju inte sysslolös precis !!!
Men jag skulle jättegärna vilja komma ut i
arbetslivet igen , börjar bli väldigt trött på att gå hemma
måste jag erkänna !!!

I dag verkar det bli en lika underbar och vacker dag
som igår. Termometern visar på +8 ute nu, solen tittar
fram och fåglarna kvittrar för fullt. HÄRLIGT !!! :love:

Ha en jättefin dag alla mina söta läsare.
Var rädda om er och njut av vårsolen.



♥ Kärlek till alla ♥

V a n i l l a

Nä men hur har detta gått till... jag har ju missat så många inlägg här hos dig de här dagarna. Jag får skylla på renoveringsprojektet som vi dragit igång med i Skärgården... det är ju så roligt att man glömmer både tid och rum... hi hi !



Stor kram till dig och ha hoppas att du får en härlig start på veckan vännen !

2011-04-11 @ 10:45:43
  URL: http://the-vanilla-blogg.blogspot.com/
susanne

Måndag! Visst känns det skönt. Solen skiner och det är 18+ i solen här. Det skall bli lite utomhus aktiviter om en stund...trädgården skriker efter mig, haha.

Jag skulle nog bli lite " tokig" om jag inte hade mitt jobb. Trotts att jag jobbar heltid och inte alltid får tiden att räcka.

Ha en underbar, skön dag. Tittar in i kväll och ser vad som hänt under dagen:)

/ Kram Suss

2011-04-11 @ 11:31:49
  URL: http://sussifarten.blogg.se/
Åsa

Jag vet precis hur det känns. Har gått hemma i ett år nu, som mammaledig förstås, men ändå är det skönt att få komma ut och träffa lite folk. :)



Ha en riktigt skön dag i vårvädret!

2011-04-11 @ 12:02:14
  URL: http://asahoffman.blogg.se/
Mystjejen

Usch ja jag förstår, jag kliver snart på väggarna härhemma. Hoppas på lite bättre väder, så man kanske kan åka in till storstan och mysa på ett café i solen och ta hand om sig. Solen gör susen:) Kramar fina <3 Många inlägg ser jag...får läsa igenom dem så jag inte missar något;)

2011-04-12 @ 15:19:49
  URL: http://blogg.mystjejen.se
 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar