Baby Hello Kitty

♥ Regn hos mej

Det är ett riktigt höstruskigt väder ute denna fredagsmorgon.
Det blåser och regnar ... Brrr !!! Me don´t like !! :(
I dag är det en sån dag när det passar bäst att stanna inne ist för att gå ut.
Tända ljus och bara sitta inne och mysa:)♥
Det är ju FREDAG idag oxå ....härligt !!!
En till stor anledning  till att mysa ♥
Tyvärr är ju inte S* hemma , men jag får mysa tsm med barnen ist :)


I går spelade kidsen kort nästan hela em / kvällen
( Fille, Cissi, Karro, Adam, Micke, Izza & Lukke).
Jag passade Douglas en stund , och tog med mej honom ner på stan
och fikade med Bella & Flisan. Som alltid lika mysigt och trevligt !!! ♥ 
Flisan fick presenterna som jag köpt , och hon blev jätte glad för dem !!!
På kvällen hjälpte jag Bella att köra upp några kartonger till deras nya lgh.
Vi stannade där en stund medan Bella packade upp,
sen skjutsade jag hem henne igen.
I dag ska jag hjälpa henne att köra lite mera saker till den nya lgh.
Möbler och stora saker ska vi ta senare ,
när S* och Jerry är hemma och hjälper till. 

 
Ha´en fantastisk fredag alla goa´människor ♥ 
och glöm inte att ha riktigt mkt FREDAGSMYSSSSS !!!

♥ Kärlek & Kramar ♥
 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar