Baby Hello Kitty

♥ Oh nooooo

Vaknade upp för en stund sedan och tittade ut genom
fönstret, och ser att det är frost på marken....hmmm!!
Gick ut på altanen för att röka en cigg och kollade på
termometern, och den visade -4 grader.
Brrr...va trist att det redan ska vara så kallt ute.
Me don´t like !!
Innan jag skjutsar Fille till plugget idag ,
så blir det att skrapa bilrutor oxå.
Snart är det väl dax att ta fram vinterjacka,mössa,vantar och
långkalsonger oxå. Jag avskyr kylan och den kommer visst 
tidigt i år. Ja ja bara att bita ihop, och försöka att inte frysa ihjäl.

I går var det en tvätt & städdag här,
och jag möblerade även om i mitt sovrum.
Det blev riktigt nice måste jag erkänna. 
Lukke kom iväg till skolan, och jag eldade nästan hela dagen så att 
det blev varmt och skönt hemma i huset.  
S* hade lite att fixa med under dagen, så vi träffades en stund
på kvällen ist. Gick hem till honom och vi drack the´och åt mackor,
och kollade på en film. Mys Pys med S* :)♥
Gick hem från honom strax innan tolvslaget.
Direkt hem till min goa´säng, kröp ner under täcket och
somnade så gott !!!

Nu ska jag sätta lite fart här, väcka Lukke, dricka lite mera kaffe,
klä mej och sen ut och starta bilen.
Ha en fin och mysig onsdag,
"Lill-Lördag" hela dagen min vänner :)♥




♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar