Baby Hello Kitty

♥ Nu blir det filmtajm

Nu är jag lite trött, men tänkte försöka orka hålla ögonen öppna
en stund till och kolla på en film innan det är dax att sova.
Ska kolla på "SALT" med Angelina Jolie
Har hört att den ska vara bra !!! :)



"Evelyn Salt (Angelina Jolie) är en CIA officer som har svurit en ed om
trofast tjänstgöring och att kämpa för sitt landet. När hon blir anklagad för att vara en rysk spion flyr hon för att rentvå sitt namn och för att en gång för alla visa att hon är en sann patriot"

En kvinnlig James Bond med Angelina Jolie i huvudrollen.

Nu på kvällen kom Izza & Micke förbi en stund, och även Jerre
tittade förbi. Bjöd dem på Tacogratäng, innan dem gick hem till sig !!
Lukke somnade redan vid 7 tiden nu ikväll så jag hoppas att det 
blir lättare att väcka honom i morgon , när det är dax för skola igen. 

Har ju 3 katter här i huset nu , eftersom Fille & Cissi´s katter
Buh & Puh oxå flyttade hit igår :)
Majsan var inte så glad igår att få två "killar" hit, men idag
har det gått mkt bättre. Puh är ju Majsan´s son, som hon
fick i sin senaste kull med kattungar. Det verkar som att hon
känner igen honom. Hon fräser inte mot honom iaf ,
som hon gör mot Buh !!!
Puh låg i köksfönstret förut , och det såg så gulligt ut.
Så självklart tog jag fram kameran och fotade :)♥





Nu blir det filmtajm ......... 
så nu kryper jag ner under täcket och startar filmen :)♥


PUZZ på er alla godingar ♥ 

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar