Baby Hello Kitty

♥ Mys med kidsen

Det har varit en mysig och fin dag tsm med kidsen idag :)♥
Efter att jag varit i skolan och pratat med skolsyster,
så gick jag ner på stan och träffade Karro & Douglas.
Vi tog en fika på caféhuset. Träffade Izza & Micke på stan ,
så vi gick allihopa hem till huset. Hämtade Josey från jobbet vid halv tre,
och hämtade även upp Fille vid skolan. Åkte till ICA och handlade ,
och sen gick vi allihopa ner på stan
( Karro, Douglas, Izza, Micke, Fille, Cissi, Lukke,Josey och jag)
Gick till Torgis och käkade pizza... mmmm, det var riktigt gott !! :)♥

Efter att vi hade ätit gick vi alla till huset igen. Josey´s kille kom oxå förbi
och alla satte sig och spelade kort, utom jag.
Jag passade Douglas ist, ville inte vara med på kortspel.
Det känns kul att ha lite mera livat i huset igen ,
det har ju bara varit jag och Lukke ett bra tag nu. Men det märks på Lukke
att han gillar det oxå. Nu känns det mera som att vi är en hel stor familj igen,
och att vi kan göra saker tsm. Det känns jätte mysigt faktiskt !!! :)♥
Och det syns och märks att barnen tycker att det är kul att vara samlade igen.
Mycket skratt och skojande ♥

Izza & Micke lämnade en gunga här idag , som lille Douglas
kan använda när han är här. Han gillade att sitta i den :)♥




 






 
Kvällen har varit lugn , har mest suttit vid datorn .
Fille har gått hem till Jerre för att spela WOW, Lukke & Cissi kollar på tv nu.
Cissi är så snäll & go´med Lukke och har spelat med honom hela em/kvällen.
Lukke är jätteglad att Cissi vill spela med honom. 
Det blev ingen träff med Bella & Flisan idag tyvärr,
men det blir säkert någon annan dag ist.
Nu blir det sängläge för lilla mej .
Ha en fortsatt fin onsdagskväll alla goa´

♥ Pussen & Kramen ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar