Baby Hello Kitty

♥ TGIF

Ja då är det fredag igen ....NAJZ !! :)♥
Även denna vecka har gått i en rasande fart, det var ju nyss måndag ju.
Veckan har varit helt okey. Ganska soft,
och jag har ju tillbringat mkt av min tid tsm med S♥.
Vilket gör mej jätte glad och lycklig ♥!!
Har ju även träffat min goaste vän Bella i veckan, och hon gör mej oxå väldigt glad.
 Mina underbara barn gör mej alltid glad i hela kroppen,
och jag känner mej så lyckligt lottad som har dem.
Även mitt barnbarn, min underbara lille änglabebis ...är en av dem som
gör mej så lycklig innombords. Bara att titta på honom gör mej tårögd ibland.
Han är en underbar liten bebis , och han är MITT barnbarn ♥!!!
Mitt vackra och goa lille barnbarn.
Känner så mkt kärlek till alla dem som står mej närmast,
mina barn, mitt barnbarn , min vän och min pojkvän !!
Jag känner mej så tacksam och lycklig att dem finns i mitt liv :)♥ 
Dem gör mitt liv värt att leva, att orka gå upp varje morgon
och ta vara på varje dag som kommer.
Dem är mina lyckopiller, dem betyder allt för mej och även om jag inte alltid
känner mej på topp.
Även om livet inte alltid blir som man vill eller önskar.
Så finns dem alltid där, alla dem som betyder så mkt för mej.
Dem som jag älskar av hela mitt hjärta ♥

Dax för FREDAAAAG igen ...... YIPIEEE !!!
En av de bästa dagarna på hela veckan , enligt mej !!!
I LOVE FRIDAYS ♥
Fredagar = Mys tsm med nära & kära, en god middag,
några ÖL, kanske en film , och bara ta det lungt och chilla.
Det är livet det !!

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen, göra mej i ordning
och sen blir det Karlstad i em med Josey, Karro & Douglas.
Önskar alla en fantastisk fredag , med massor av mys
I ♥ Fredagsmys!! 
Ta vara på dagen och var rädd om era nära & kära


 
♥ Massor av kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar