Baby Hello Kitty

♥ Fredagsfeeling

Härligt att det är FREDAG !!!
Har en underbar känsla i kroppen, är lycklig och glad :)♥

I går var det en toppen fin dag. Fikade med Bella på Caféhuset på fm.
Alltid lika mysigt och trevligt :)♥
S* och jag åt lunch på Kina....mys pys  !!!
Izza & Micke bjöd på mat på kvällen....gottigott !!!
Cissi kom hem ..... jätte kul !!! :)
Senare på kvällen kom S*, även Josey, Jerre, Karro & Izza kom.
Det blev tacokväll, och en,två,tre,fyra ...ÖL :)♥
Jättemysigt och mkt skratt ♥
S* & Lukke satt och spelade poker på datorn i morse
när jag vaknade. Lukke har varit i skolan idag oxå.
Jag, Cissi & S* satt och spelade kort på fm, sen blev det ett
besök på SB. Skjutsade hem S*, för han hade lite att fixa med.
Han kommer kanske förbi senare i kväll igen :)♥
Cissi och jag var och åt lite på Cesar nu på em, och nu håller jag
på och eldar så att vi får varmvatten och lite värme i huset.


Ha en underbar fredagskväll och glöm inte att
ha riktigt mkt med FREDAGSMYS ♥ !!!
 
♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar