Baby Hello Kitty

♥ Nu är det kvällen

Hoppas alla haft en fin dag, det har jag iaf haft :)♥
S♥ kom förbi och sa Hej Då innan han åkte iväg på jobb.
Massor av Pussar & kramar blev det ju oxå förstås :)♥
Han lånade Saaben igen, för min Volvo är ju inte besiktigad ännu.
Har bokat en tid nu , men fanns ingen tid förren den 10 november.
Så det är ju inte mkt att göra åt. Får klara mej utan bil i några dagar.
S♥ kommer ju hem på fredag igen, så det är ju inga problem.
En liten promenad till affären skadar ju inte heller,
ifall jag behöver handla ngt !!!
Men nu ikväll fick jag & Josey skjuts av Micke till ICA
när vi skulle handla , vi orkade inte gå .... hihihihi ;) 

Jag och Josey lunchade på Caféhuset vid 12 tiden.
Jag åt en bakad potatis med räkröra, och Josey tog en sallad.
MUMS , gottgottigottgott :)♥
Det var en mkt mysig lunch stund tsm med Josey ♥
Bella ringde och sa att hon & Flisan var på väg ner.  
Medan vi väntade på dem, tog vi en sväng in på Coop. 
Sen när Bella & Flisan kom, gick vi hem till huset.
Izza, Micke och Saga kom oxå hit. Vi fikade lite , och sen gick
 jag, Josey & Bella med Flisan och Saga till lekparken.
Karro & Douglas kom oxå dit.










Barnen hade jätteskoj där, men efter ett tag blev det
 lite kyligt så vi gick hem igen. 
Fixade iordning köttfärslimpa, sås och potatis till middag, 
som vi åt av allihopa.
Efter att vi hade ätit middag och alla var mätta och belåtna
cyklade Bella och Flisan hem, Josey gick hem till Betty, och
Izza, Micke och Saga hem till sig.
Karro & Douglas gick oxå hem.

Det har varit en mkt trevlig, mysig och underbar dag tsm med
 min goa´vän Bella och alla barnen ♥.
Mkt pratande och skrattande , som alltid !! :)♥ 

Vid fem tiden ringde S♥ och berättade att dem hade kommit fram.
Det var bara 7 grader i husvagnen när dem kom dit .... Brrrr !!! 
Vi pratade inte så länge , men han skulle höra av sig senare ikväll igen :)♥

Nu ska jag bädda ner mej i sängen tänkte jag ,
 och kolla lite på tv innan det är dax att sova.
Önskar allihopa en fortsatt mysig måndagskväll

♥ Kärlek till alla ♥

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar