Baby Hello Kitty

♥ Lite happy trots allt

Sitter hemma hos Jerre och hänger, ska snart kolla på
Svenska Hollywood fruar som börjar nu ikväll igen , säsong 2 :)
Hahaha , ska bli lite kul att se vilka stjärnor som är med denna gång.

Gick väl sådär på soc idag , men hade ju inte förväntat mej så mkt heller.
Vet ju hur dem funkar där tyvärr.
Har varit till HELMIA och bett dem värdera bilarna oxå , och det gjorde dem.

Ringde och pratade lite med L´s ♥ mamma i dag oxå .
Hon blev så glad att jag ringde , och frågade förstås när jag kan komma och
hälsa på. Hon e så go´!!! Jag sa att jag ska försöka komma snart och hälsa på henne :)♥
L ♥ har mailat idag , skickat SMS och vi har pratat lite på MSN oxå.
Så jag känner mej faktiskt jätte glad nu ♥

Josey´s katt Betty , har fått en kattunge idag. Vet inte om hon fick flera , när
jag var förbi Josey innan hon skulle till jobbet hade hon iaf fått en liten unge.
Den såg precis ut som Mogge ...jättesöt ♥



Nu ska jag kolla lite på dumburken !!
Ha en fortsatt mysig kväll

 Namn    Kom ihåg mig?


 E-postadress (publiceras ej)


 URL/Bloggadress


 Kommentar